  • 61. Data: 2010-08-14 09:15:32
    Temat: Re: Wybor zasilacza
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    news:i458rc$lij$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    ie...

    > Włączanie / wyłączanie zasilania nie ubija. Dopiero uruchomienie sprzętu.

    No właśnie.. tak niezupełnie.
    Włączenie zasilania do zasilacza PC powoduje uruchomienie części zasilacza
    odpowiedzialnego za napięcie StadBy. Jednak jest to niskoprądowe w stosunku
    do reszty.

    Ja wyłaczam listwą.
    W moim Modecom 300GTX po 7 latach wymieniłem 4 spuchniete kondensatory.
    Objawem był nagły restart windowsa 1 do 3 razy po porannym uruchomieniu.

    Z kolei wczoraj wyciągnąłem po 2 i pół roku pracy 24h/24h (może z 5 razy w
    roku wyłaczany na chwilę jak elektrownia nawaliła) martwy zasilacz Fortron
    FSP350-60 (cośtam). Umarł. Nie działa. Przez wielkie kratki wentylatora
    widać chyba prawie wszystkie kondensatory z brzuszkami na wieczku.

    A Modecom to taki badziew miał niby być...

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez