  • 1. Data: 2010-08-08 16:15:04
    Temat: Polećcie dobry monitor 22-24"
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Jaki monitor polecilibyście na dzień dzisiejszy osobie, która nie zarabia
    pieniędzy na grafice czy fotografii, ale amatorsko dość dużo fotografuje,
    obrabia swoje zdjęcia i ceni sobie przyzwoitą jakość obrazu na monitorze?

    Preferowana wielkość 22-24".
    Matryca - chyba IPS (???)
    Powierzchnia ekranu - nie lustrzana.
    Cena - w okolicach 2000.

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2010-08-08 17:29:24
    Temat: Re: Polećcie dobry monitor 22-24"
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obrabia swoje zdjęcia i ceni sobie przyzwoitą jakość obrazu na monitorze?

    Mam i jestem bardzo zadowolony z EIZO FlexScan S2231W
    Teraz pewnie są troszkę nowsze modele.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-08-08 17:49:58
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "latet" <l...@l...pl> wrote in message news:i3ml6c$5ge$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > obrabia swoje zdjęcia i ceni sobie przyzwoitą jakość obrazu na monitorze?

    hp lp2475w

  • 4. Data: 2010-08-08 17:57:18
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "latet" wrote:
    > Preferowana wielkość 22-24".

    Ja jestem bardzo zadowolony z Eizo S2233W:
    http://www.eizo.pl/flexscan-s2233w

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-08-08 18:27:27
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 08/08/2010 06:15 PM, latet wrote:
    > Preferowana wielkość 22-24".
    > Matryca - chyba IPS (???)
    > Powierzchnia ekranu - nie lustrzana.
    > Cena - w okolicach 2000.

    NEC MultiSync 2470WNX, matryca PVA przy zdjęciach radzi sobie znakomicie

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 6. Data: 2010-08-09 07:00:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > obrabia swoje zdjęcia i ceni sobie przyzwoitą jakość obrazu na monitorze?

    sprawdź Dell 2209WA coś koło 1000 Matryca E-IPS
    za te pieniądze dla mnie to rewelka

    Artur(m)

  • 7. Data: 2010-08-09 15:18:09
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > "latet" <l...@l...pl> wrote in message

    > hp lp2475w

    Może i monitor ma dobre parametry i wszystkie możliwe wejścia, ale jakośc
    wykonania pozostawia wiele do życzenia.
    Produkowany w Polsce.
    Chociaż wiele zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz.
    Więcej info na priv.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 8. Data: 2010-08-09 17:28:34
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > wykonania pozostawia wiele do życzenia.
    > Produkowany w Polsce.
    > Chociaż wiele zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz.

    moj jest made in china i nie narzekam, aczkolwiek byl to model z samego
    poczatku, wiec moze pozniej nastapily jakies ciecia

    dostalem do niego za grosze 4 lata gwarancji nbd onsite i 3 lata adp,
    tak ze o trwalosc nie ma sie co martwic, ale nie wiem czy mozna je teraz
    rownie tanio dokupic, ztcp to jakas promocja byla

  • 9. Data: 2010-08-10 09:36:05
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Dziękuję za wskazówki, wybrałem Dell U2410.

    Pozdrawiam,

    latet