  • Data: 2009-07-21 08:43:17
    Temat: Wybor lustrzanki cyfrowej - Sony, Nikon...
    Od: "eisum" <e...@e...ok> szukaj wiadomości tego autora

    Przymierzam sie do zakupu lustrzanki. Glownie zalezy mi na szybkim wykonywaniu
    zdjec. Na poczatek wystarczy mi pewnie jakis sprzet z obiektywem 18-55 lub
    18-70, ale pewnie kiedys bede chcial cos dokupic.
    Zastanawiam sie nad Sony a200 lub nikonem d60 moze jakis Canon. Co mozecie
    polecic na poczatek zabawy z lustrzanka? Sony ma stabilizacje w matrycy, nikon w
    obiektywach, co wybrac?
    Wydac chcialbym jak najmniej ;-) Sony a200 18-70 kosztuje okolo 1500PLN, a wiec
    mniej wiecej w tych granicach.

    --
    eisum