  • 91. Data: 2009-10-17 17:14:42
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Mam T43 a potem już czytałem że jakość wykonania spadła jak Lenovo to
    > zaczęło składać.

    raczej bzdury.
    mialem T40 pozniej T42, teraz mam T61 i jakos nie widze zadnej roznicy
    jakosciowej miedzy IBM a Lenovo.
    jedyne co sie zmienilo za czasow Lenovo to to ze zaczeli produkowac tez
    serie dla innego targetu czyli tansze ale gorsze i stad sie ludzia
    pomieszalo ze IBM robil super notebooki a Lenovo robi syf.
    nie poprostu IBM robilo tylko drogie i dobre notebooki a Lenovo robi i
    dobre(ale drogie) i te tanie(ale jakosciowo kiepskie jak wszystkie w tym
    przedziale cenowym:)

    > Czyzby tu nastapił powrót do stalowych zawiasów, magnezowej ramy itp?
    > Serio pytam.

    a czy kiedys z tego zrezygnowali ?
    w seriach gdzie to bylo w standardzie za czasow IBMa tak i Lenovo to dawalo
    i tutaj zadnej zmiany nie zauwazylem.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 92. Data: 2009-10-17 17:25:38
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Przecież komputery od dawna nie służa tylko do pracy...

    widzisz starsza osobe klikajaca po naszej klasie korzystajaca z niewygodnej
    klawiatury i z touchpada ? :)
    do tego na kiepskim monitorze, dla starszej osoby to ponad 20" bylo by OK, a
    nie jakas 14-15"
    a jak chcesz jej ulatwic zycie to nagle okazuje sie ze pojawia sie jeden
    kabel, pozniej drugi i kolejny.....

    > Uparłeś się promować swoje zdanie a wg mnie nie masz racji bo widzisz
    > tylko wąski fragment, swój fragment...

    oczywiscie ze ma racje, to nie jest waski fragment.
    wrecz przeciwnie, to ci co poszli za moda i kupuja notebooki nie myslac
    wogole do czego go beda wykorzystywac promuja zakrzywiony swiatopoglad na
    temat uniwersalnosci notebooka.
    popracuj sobie po kilkanascie godzin dziennie na notebooku to zobaczysz o
    czym mowie.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 93. Data: 2009-10-17 17:28:00
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Smiem polemizowac z tym zdaniem. Znam kupe ludzi ktorzy maja lapopy i
    > uzywaja ich w roznych pomieszczeniach (wlacznie ze mna i moja rodzina).

    hmmm no ja niby tez nosze, miedzy 2-3 pomieszczeniami.
    ot tak zeby zabic czas jak na cos czekam, czyli poklikac pare min po
    internecie, sprawdzic poczte.
    jak musze pracowac to wracam odrazu do swojego biurka gdzie mam klawiature,
    mysz, monitor oraz internet "z kabla" :)
    inaczej pracowac komfortowo sie nie da i poki nie musze nie mam zamiaru
    robic z siebie masochisty

    --
    pzdr
    piotrek

  • 94. Data: 2009-10-17 17:32:33
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Litości. Jeśli ktoś w pierwszym poście napisał, że komputer
    > stacjonarny odpada, to oznacza, że rozpatrywał też taką
    > możliwość i zdecydował się jednak na laptopa.

    ale nie podal wogole zadnej informacji dlaczego desktop odpada.
    malo tego, warunki ktore wymienil tak naprawde wykluczaja notebooka i
    wskazuja jednoglosnie desktopa.

    wiec jak dla mnie to jest nieswiadomy user ktory dal sie poniesc modzie a
    nie swiadomy uzytkownik ktory wie na co sie decyduje.

    > Nie przyszłoby mi jednak do głowy gdy ktoś pyta, jaki
    > komputer stacjonarny kupić, odpisać mu, że powinien
    > kupić laptopa. Po prostu z najzwyczajniejszego w świecie
    > szacunku (zapomniane słowo) do pytającego. Zakładam,
    > że on wie lepiej, czego potrzebuje.

    sadzac po tym do czego chce kupic tego notebooka(do czego go chce
    wykorzystywac), nie wie czego potrzebuje.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 95. Data: 2009-10-17 17:35:53
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > no wlasnie - ktore to sa te dobre firmy? HP, IBM, Toshiba, Dell?

    IBM nie robi juz notebookow

    --
    pzdr
    piotrek

  • 96. Data: 2009-10-17 17:36:28
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > ekran za maly. Pozycja horyzontalna raczej odpada (uzytkownik to starsza
    > osoba). Jakas inna Toshiba?

    dla starszej osoby notebook :)
    litosci :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 97. Data: 2009-10-17 17:37:56
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    znalazles nowego notebooka IBMa ?
    cud jakis ;)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 98. Data: 2009-10-17 17:39:44
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Chocby po to aby np za rok czy dwa moc zainstalowac Windows 8.

    za 1-2 lata bedzie juz Windows 8 ? :)
    Microsoft o tym juz wie? :)

    chlopie pojecie o komputerach to ty masz zadne(wnioskujac po twoich
    wypowiedziach w tym watku)
    a jak Ci ludzie chca cos dobrze doradzic to uwazasz ze wiesz lepiej. szkoda
    slow

    --
    pzdr
    piotrek

  • 99. Data: 2009-10-17 18:44:11
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    Piotrek pisze:

    > ale nie podal wogole zadnej informacji dlaczego desktop odpada.

    Jego sprawa. Nie musi się tłumaczyć.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 100. Data: 2009-10-17 18:45:18