  • 101. Data: 2009-10-17 22:37:25
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Piotrek pisze:

    > za 1-2 lata bedzie juz Windows 8 ? :)
    > Microsoft o tym juz wie? :)

    Chłopie. Niedoczytany jesteś. Weź się za siebie i się oświeć. Poszukaj
    sobie tematu Windows 8 czy 9 np. tu http://www.idg.pl/archiwum/, czy na
    stronach o Windows.

    --
    animka

  • 102. Data: 2009-10-17 23:28:36
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Piotrek pisze:

    > widzisz starsza osobe klikajaca po naszej klasie korzystajaca z niewygodnej
    > klawiatury i z touchpada ? :)
    > do tego na kiepskim monitorze, dla starszej osoby to ponad 20" bylo by OK, a
    > nie jakas 14-15"
    > a jak chcesz jej ulatwic zycie to nagle okazuje sie ze pojawia sie jeden
    > kabel, pozniej drugi i kolejny.....

    Obok mojego bloku jest klub emeryta. Sąsiadka (70 lat) zapisała się tam na
    naukę obsługi komputera.
    Potem pokazała zdjęcia, które sobie robili na tym kursie. Wszystkie
    staruszki siedziały/siedzieli przy swoich laptopach!
    Targali je na te nauki ze sobą, no i bardzo dobrze, bo lepiej sobie
    przyswoili-od razu na swoich niż na komputerach na tej sali.
    Chcę Cię uświadomić, że szczególnie starsze osoby kupują sobie laptopy. Do
    laptopa jak ktoś chce może sobie dołożyć myszkę bezprzewodową.

    --
    animka

  • 103. Data: 2009-10-17 23:39:00
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Piotrek pisze:

    > dla starszej osoby notebook :)
    > litosci :)

    A po co starszej osobie cała ta maszyneria na biurku? Właśnie dla
    starszej osoby dobry jest notebook. Może sobie przeglądać np. fotki na
    Naszej Klasie leżąc w łóżeczku i wspominać młode lata :-)

    --
    animka

  • 104. Data: 2009-10-18 09:10:13
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-18 01:28, Użytkownik Animka napisał:

> [...]
    > Chcę Cię uświadomić, że szczególnie starsze osoby kupują sobie laptopy.
    > Do laptopa jak ktoś chce może sobie dołożyć myszkę bezprzewodową.

    Bo laptop to idealne narzędzie dla emeryta.
    Nie będzie grał w wymagające gry, nie będzie go używał
    dłużej niż 2 godziny dziennie, wymarzona grupa docelowa dla
    ekonomicznych (za 2 tyś) sprzętów. :-)

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2009-10-18 14:51:16
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Bo laptop to idealne narzędzie dla emeryta.
    > Nie będzie grał w wymagające gry, nie będzie go używał
    > dłużej niż 2 godziny dziennie, wymarzona grupa docelowa dla
    > ekonomicznych (za 2 tyś) sprzętów. :-)

    Jak dla emerytów i studentów to drogie, ale jest trochę emerytów z
    wysokimi emeryturami, to pewnie dla nich żaden wydatek a zabawka dobra.

    --
    animka

  • 106. Data: 2009-10-19 06:19:57
    Od: Marx <M...@n...com>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > nie jakas 14-15"
    > a jak chcesz jej ulatwic zycie to nagle okazuje sie ze pojawia sie jeden

    to moze dodam czemu uwazam ze *w tytulowym przypadku* wybieram laptopa.
    Wlascicielem bedzie osoba starsza, ktora z komputera korzysta nieduzo.
    Stac ja na laptopa wiec problemem nie sa finanse (nie wiem czemu starsza
    osoba od razu kojarzy sie z emerytem). Komputer jest uzywany
    sporadycznie i niezbyt dlugo, wiec ergonomia nie jest problemem
    (zakladam 17" monitor). Nie ma wydzielonego biurka dla komputera, i nie
    bedzie bo nie ma na to miejsca, i nie ma takiej potrzeby (patrz:
    sporadyczne uzywanie). Samodzielne podlaczanie calego zestawu
    monitor-komputer-myszka-LCD jest dla niej problemem - dlatego ma to byc
    plug&play (praktycznie pozostaje zasilania, siec po Wifi
    prekonfigurowana, myszka tez bezprzewodowa).
    W razie problemow laptop wedruje do mnie w celach serwisowych -
    przewiezienie laptopa to pryszcz, rozlaczanie skrzynki, wiezienie
    ciezkiego klocka i ponowne podlaczanie to juz problem.
    Komputer bedzie w przyszlosci uzywany w dwoch miejscach - w domu i w
    firmie (malo intensywnie), a wiec to takze wyklucza stacjonarny charakter.
    Prosze wiec darowac sobie te dyskusje OT...
    Marx

  • 107. Data: 2009-10-19 06:21:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    Piotrek pisze:

    > IBM nie robi juz notebookow

    ooo? a te co maja napis IBM to kto robi?
    Marx

  • 108. Data: 2009-10-19 06:28:55
    Od: Marx <M...@n...com>

    Byl taki jeden co stwierdzil ze 640 KB jest wystarczajace do
    wszystkiego, moze i tobie wystarczy? Ja uwazam ze RAM jest tani i nie ma
    sensu na nim oszczedzac. Kupujac notebooka niewielkie sa mozliwosci jego
    rozbudowy, i choc teraz 2GB niektorym wydaje sie olbrzymia iloscia RAM,
    to za 2-3 lata moze to byc niestesty za malo.
    To ze brakuje Ci wyobrazni to jedna sprawa, ale zerknij sobie ile RAM
    mialy notebooki 2 lata temu, a ile potrzebuja teraz. Jesli nie widzisz
    roznicy to juz nic Ci nie pomoze...

    Marx

  • 109. Data: 2009-10-19 07:10:41
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-19 08:21, Użytkownik Marx napisał:

    > ooo? a te co maja napis IBM to kto robi?

    Oszuści.
    IBM sprzedał prawa do produkcji i linie produkcyjne ale prawa do
    znaczka IBM raczej nie.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2009-10-19 08:11:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>