    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybor laptopa
    Date: Sat, 17 Oct 2009 19:14:42 +0200

    > Mam T43 a potem już czytałem że jakość wykonania spadła jak Lenovo to
    > zaczęło składać.

    raczej bzdury.
    mialem T40 pozniej T42, teraz mam T61 i jakos nie widze zadnej roznicy
    jakosciowej miedzy IBM a Lenovo.
    jedyne co sie zmienilo za czasow Lenovo to to ze zaczeli produkowac tez
    serie dla innego targetu czyli tansze ale gorsze i stad sie ludzia
    pomieszalo ze IBM robil super notebooki a Lenovo robi syf.
    nie poprostu IBM robilo tylko drogie i dobre notebooki a Lenovo robi i
    dobre(ale drogie) i te tanie(ale jakosciowo kiepskie jak wszystkie w tym
    przedziale cenowym:)

    > Czyzby tu nastapił powrót do stalowych zawiasów, magnezowej ramy itp?
    > Serio pytam.

    a czy kiedys z tego zrezygnowali ?
    w seriach gdzie to bylo w standardzie za czasow IBMa tak i Lenovo to dawalo
    i tutaj zadnej zmiany nie zauwazylem.

    --
    pzdr
    piotrek