  • 11. Data: 2009-05-16 12:31:09
    Temat: Re: Wybitnie tania karta - kupić czy nie?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Panie Janko Muzykant, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z siedzibą w
    <news:guknnm$joa$2@news.wp.pl> przy ul....

    > A-data z tych tanich to taka bida do palma czy komórek. W aparacie się
    > wywala i robi errory, wolę inne.
    > Mam 16G i 1G, obie świrują.

    Dobra, to co w takim razie? Kingston? Potrzebuję kartę pamięci na wyjazd,
    na którym (potencjalnie) przez miesiąc mogę nie wiem dostępu do komputera,
    nie mam na nią majątku niestety. Gdybym miał to bym kupić bez zastanowienia
    kilka kart SanDiska na przykład.

    --
    Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
    Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

  • 12. Data: 2009-05-16 13:01:35
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > do komputera, nie mam na nią majątku niestety. Gdybym miał to bym
    > kupić bez zastanowienia kilka kart SanDiska na przykład.

    Podrabianego? ;-)

  • 13. Data: 2009-05-16 13:19:20
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Panie Jakub Jewuła, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z siedzibą w
    <news:gume13$ltp$1@nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

    > Podrabianego? ;-)

    Podrabianego, czy nie, SanDiska!
    Ad rem, Adamie. Kingston obleci? Mam Kingstona już kilka lat (3? 4? Sam nie
    wiem) i działa dobrze.
    W sumie rozpatruję kupienie dwóch kart po 2GB. Tak na wszelki wypadek. ;-)
    http://www.ceneo.pl/303914 - takich, o.

  • 14. Data: 2009-05-16 16:35:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta pisze:
    > Ad rem, Adamie. Kingston obleci? Mam Kingstona już kilka lat (3? 4? Sam nie
    > wiem) i działa dobrze.

    Obleci, też mi działają (wszystkie).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-05-16 22:33:43
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:s9p1qhpacwow$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > Panie Agent, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z siedzibą w
    > <news:guklc2$gpr$1@news.onet.pl> przy ul....

    ducts_id=7576

    > Widzisz różnicę między CF, a SD?

    sorki moja pomyłka

  • 16. Data: 2009-05-17 04:18:12
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > A-Data kosztuje 35zł plus 10zł za przesyłkę. Pytam zatem: czy warto od tego
    > sprzedawcy kupić, czy warto kupić tę kartę właśnie, oraz czy zadziała ona
    > poprawnie z aparatem KonicaMinolta A200. Oto karta:

    A ja dodam jeszcze, że mam chyba ze 20 kart pamięci różnego rodzaju.
    Jedną z nich jest A-Data SD 2GB i właśnie jedynie z nią miałem problem,
    a mianowicie wyłamał się (albo wypadł i zaginął) ten mały przesuwany
    ząbek do write protection.

  • 17. Data: 2009-05-17 05:57:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Jedną z nich jest A-Data SD 2GB i właśnie jedynie z nią miałem
    > problem, a mianowicie wyłamał się (albo wypadł i zaginął) ten mały

    Znaczy lezala na stole spokojnie a ON sie wylamal?? ;)

    IMO to raczej Ty, tylko w jednej karcie wylamales to cos,
    to ze akurat tej czy innej nie ma znaczenia...

  • 18. Data: 2009-05-17 06:53:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Znaczy lezala na stole spokojnie a ON sie wylamal?? ;)
    >
    > IMO to raczej Ty, tylko w jednej karcie wylamales to cos,
    > to ze akurat tej czy innej nie ma znaczenia...

    Ja wyłamałem już w trzech, w tym w dwóch wymienionych wcześniej AData.
    Znaczy się ząbek został w slocie.
    Poza tym jedna AData się rozwarstwiła, najnormalniej w świecie pękła
    wzdłuż. Działa nadal.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 19. Data: 2009-05-17 18:50:20
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Panie Janko Muzykant, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z siedzibą w
    <news:gumpvq$r49$1@news.wp.pl> przy ul....

    > Obleci, też mi działają (wszystkie).

    No. Trzeba było tak od razu :-)
    Znalazłem w jakimś sklepie w Chorzowie, podskoczę kiedyś po zajęciach i
    kupię. A co!

  • 20. Data: 2009-05-21 22:26:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 May 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> [...]
    > sprzedawcy kupić, czy warto kupić tę kartę właśnie, oraz czy zadziała ona
    > poprawnie z aparatem KonicaMinolta A200. Oto karta:
    peedy_natychmiastowa_wysylka.html>

    Mam ADaty.
    4 GB - nie wiem czy taką, bo akurat razem z KM A200 pożyczyłem znajomemu :)
    Większa karta "speedy" (jak na zdjęciu, wykorzystywana do różnych celów)
    - zapis 8,8MB/s, odczyt 17MB/s (z niewielkim hakiem), mi starcza ;) (do wczoraj
    nie miałem czytnika zdolnego do takich transferów :P).
    Działają bez zarzutu (obie), acz tej 32 GB "nie lubią" popularne
    czytniki w plastikowej przezroczystej obudowie "za 10 zł" (jak nadruk
    jest firmowy, od Pentagrama poczynając, to za więcej ;), ale podejrzewam
    że "kostki" te same), zarówno zabytkowy Trust (limit ~7MB/s/9MB/s) jak
    i wszelki firmowy sprzęt toto czyta.

    > U innego sprzedawcy ta sama karta kosztuje 15zł więcej, więc cena tej
    > pierwszej wydaje mi się podejrzana. Pomocy.

    W kwestii sprzedawcy się nie wypowiem, numer o "udzieleniu
    pełnomocnictwa" ma uzasadnienie podatkowe (z możliwym sporem
    US, ale to zmartwienie sprzedawcy), ale otwiera również *potencjalne*
    miejsce do sporów w razie reklamacji ("tu masz pan dowód nadania
    i walcz pan sobie z pocztą sam"), acz niekoniecznie zgodne z przepisami
    "konsumenckimi".

    wKF: Nie przejmuj się tak bardzo tym, że polecają ci "firmowe" karty,
    o ile nie przechowujesz na nich danych od których zależy Twoje
    bankructwo :P
    Zajrzyj do sąsiedniego wątku - dziś przejrzałem nowym czytnikiem
    wszystkie karty poza tą AData 4 GB (powód wyżej), najlepsze
    osiągi mam na PQI (koniec możliwości czytnika), AData "speedy"
    jest ex equo na 2 pozycji z transferem odczytu razem z SanDiskiem
    Ultra II (1GB).
    Do tego znacznie większa jest szansa na kupienie "podróbki"
    SanDiska niż "podróbki" ADaty :>

    Mi wyszło:
    - jak nie potrzeba *ekstremalnego* transferu *w pececie*, to spokojnie
    wystarczy AData, jakiś King albo podobny wynalazek
    - jak ktoś potrzebuje 25MB/s to wystarcza PQI x120 :>

    pzdr, Gotfryd