  • Data: 2009-03-04 11:15:34
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: "grzybek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:golnhg$l87$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "grzybek" <g...@w...pl> wrote in message
    > Maile ludzie zmieniaja jak rekawiczki, zas Netykieta nakazuje przed
    > pisaniem sprawdzic czy aby nick nie byl wczesniej uzywany ;)

    No nie sprawdziłem, fakt. Może dlatego, że nigdy nie byłem na ścigaczu:-)

    > oczywiscie, takze jest olewane. Skutki olewania juz poznales. O ile nie
    > jestes uparciuchem, nastepne lekcje odrob sam ;)

    Nie mam do nikogo żadnej urazy. Nie jestem też szczególnie nastawiony na
    agresję, ani na jakieś docinanie komus. Jeśli ktoś się poczuł obrazony to
    przepraszam. Po prostu napisałem, jakie mozna odnieść wrażenia z lektury
    szczególnie ostatnich postów na tej grupie. Myślę, że refleksji nigdy dość.
    Przynajmniej takich, które wpłyną na jakość.

    > Kazdy z bywalcow kiedys zadal sobie nieco trudu by sie nauczyc, to nie
    > boli ;) Nie sadze jednak by ktokolwiek czul sie wlascicielem, bardziej
    > straznikiem zasad swiadczacych cale lata o wartosci grupy. Moze to przezytek,
    > dla kilku jednak nadal Wartosc. Takze dla Watsa-anarchisty, chocby chwilowo
    > zapieral sie ze jest inaczej ;)

    OK, nie neguję niczyich wartości. No może jedynie te, które kazały dzikim ściąć
    głowę polskiego inzyniera...
    Będę teraz obrzydliwie brzydki GRZYBOL :-) Pozdrawiam
    --
    Grzybol