  • Data: 2009-03-04 10:43:58
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: "lesor" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grzybek wrote:

    > Tak w zasadzie to ta grupa jest nikomu nie potrzebna:-)
    > Wszystko jest w FAQ.
    > Ktokolwiek zapyta o cokolwiek to jest rąbany, że to już było, że jest
    > w googlach, w necie, na innych grupach w FAQ itd. Jakby tak się
    > przyjżeć bliżej, to rzeczywiście wszystko można znaleźć w necie. I co
    > z tego? To znaczy, że nie można zapytać na grupie? Zgodnie z Waszą
    > szanowni koledzy logiką tak właśnie jest.

    Co do faq to przejrzyj je, tam jest na prawde duzo informacji, lenistwem
    jest to, ze ktos (zalozmy, ze nowy i z sikacza) wpadnie i spyta co na
    pierwsze moto itd zamiast zajrzec. Wez pod uwage, ze tu sobie siedzimy
    rowniez towarzysko, nie tylko do natychmiastowej pomocy dla potrzebujacych i
    tysiacpiecsetne pytanie o to samo moze wzbudzac i to nie smiech ale
    irytacje.
    Nie wypada nie przyznac Ci racji, ze czasem ktos dostanie zjebe ale duzo
    zalezy od formy zadania pytania.

    Na koniec, w tej konwencji to mozna powiedziec, zeby wszyscy niezadowolenie
    poszli sobie na forum onetu czy inne czaty.

    I musze zaprzeczyc, ze ta grupa jest niepotrzebna. Mi jest potrzbna, bo to
    ludzie a nie "cos" w necie.
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek