  • 21. Data: 2009-11-04 14:22:30
    Temat: Re: Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Lolek tak oto obwieścił(a):

    > cos co powinno dzialac tak jak w innych sieciach NIE DZIALA :) mowie tu o
    > kodzie do zmiany *111*33*1#

    Tak, powinno działać i już, bez dwóch zdań.
    Poza tym, ja no poznałem Playa właśnie od takiej strony ze czasem coś nie
    zadziała, np z kodami.
    Ogólnie pierdółki z którymi można żyć i które nie przeszkadzają cieszyć się
    od pół roku ze swobody tańszego komunikowania się. Pierdółki lekko
    irytujące.

    Ale zarzuciłeś im też to, że mają Cię gdzieś i nic nie możesz zrobić.
    Ciężko im jest pomóc, skoro nie wiedzą że to Ty jesteś posiadaczem tego
    numeru.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 22. Data: 2009-11-04 14:40:25
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    widzisz, cos co powinno dzialac bez ingerencji osob trzecich nie dziala -
    widocznie maja swoj cel :)
    nigdzie w regulaminie ktory jet na stronie ktora podalem nie ma informacji
    ze aby przejsc do PLAY FRESH musisz byc zarejestrowany :) a wystarczylo to
    napisac i bym nie roztrzasal tematu - rejestrowac sie nie chce bo i po co -
    nie ma tylu przywilejow dla ktorych oplacaloby sie to robic :)

    a mialo byc tak pieknie :)

  • 23. Data: 2009-11-04 15:00:56
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Lolek tak oto obwieścił(a):

    > rejestrowac sie nie chce bo i po co -
    > nie ma tylu przywilejow dla ktorych oplacaloby sie to robic :)

    Nie chodzi o przywileje, a o to aby odzyskać i walczyć o swoje :)

    Mi np połączenia internetowe naliczali cholewcia wie jakim algorytmem, po
    różnych stawkach z sufitu. Umiarkowany wir na karcie się zrobił, co się
    zorientowałem po 2 - 3 tygodniach. Dobrze że dają biling na www. Coś ok
    20zł mi wpłacili (zwrócili) na konto, już nie pamiętam dokładnie ile bo to
    było zaraz jak Fresh się pojawił.

    Ja bym się bał używać Fresha bez rejestracji ;P

  • 24. Data: 2009-11-04 15:17:04
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    > Ja bym się bał używać Fresha bez rejestracji ;P

    dlatego zostane przy Play Na Karte :)

    zawsze za doladowanie 150 zl dostaje 300 PLN :)

    i minuta wychodzi troche taniej niz we Fresh :)

  • 25. Data: 2009-11-04 19:33:56
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    poczekaj 5 lat:

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15371&limit=1000

  • 26. Data: 2009-11-04 23:48:49
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Lolek wrote:

    > czy da sie z tym gownem zrobic? :)

    weź rzuc okiem na ustawe telekomunikacyjną
    tam jest część poświęcona reklamacji

    o ile dobrze pamiętam w telekomunikacji reklamację MUSZĄ przyjąć ustnie
    czyli możesz im podytkować telefonicznie

    skoro jesteś posiadaczem karty to jesteś IMHO użytkownikiem
    a to, że nie mają twojego numeru buta - to ich problem -nie chcieli jak
    sprzedawali...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 27. Data: 2009-11-05 08:51:27
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lolek" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > dlatego zostane przy Play Na Karte :)
    >
    > zawsze za doladowanie 150 zl dostaje 300 PLN :)
    >
    > i minuta wychodzi troche taniej niz we Fresh :)

    Zauważyłem, że kody sa bardzo kapryśne o ile próbuję je stosować na
    automatycznym wyborze operatora lub
    na ustawionym sztywno plusie.

  • 28. Data: 2009-11-05 10:01:57
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu zkruk [Lodz] tak oto obwieścił(a):

    > skoro jesteś posiadaczem karty

    Skąd wiadomo?

    > to jesteś IMHO użytkownikiem

    W tym aspekcie ich raczej nie obchodzi kto używa tej karty. Oni mogą (I
    POWINNI) rozmawiać tylko z jej posiadaczem (właścicielem).

  • 29. Data: 2009-11-05 10:13:50
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Lolek" <l...@l...pl> napisał
    > rejestrowac sie nie chce bo i po co - nie ma tylu przywilejow dla ktorych
    > oplacaloby sie to robic :)

    Jak to nie ma? Możesz wtedy jasno i wyraźnie nie wyrazić zgody na
    otrzymywanie setek tych idiotycznych sms-ów reklamowych, itp. Brak spamu -
    bezcenne...

    Poza tym, co za frajda opierdzielać Bokistów Play anonimowo? Czy
    rozmawiałbyś przez telefon z jakimś gburem, który nie chce się przedstawić
    jak wymaga tego kultura rozmowy przez telefon? Nie rozmawiałbyś [?] więc też
    nie dziw się, że całe P4 stanie na baczność.

    Maciek.

  • 30. Data: 2009-11-05 10:37:39
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    > Nie rozmawiałbyś [?] więc też
    > nie dziw się, że całe P4 stanie na baczność.

    Powinno być: *nie oczekuj*, że całe P4 stanie na baczność.

    MM