  • 1. Data: 2011-04-29 09:41:50
    Temat: Odp: Re: Do użytkowników meganki
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2011, 02:07:08 UTC+2 użytkownik RudeBoy napisał:

    > Jedyne co robiłem to wymiana uszczelki pod głowicą bo się pociła i bałem
    > się jechać w dalszą trasę.

    Pocila, pod glowica? Jestes pewien, ze nie chodzilo Ci o uszczelke delka zaworow?

    pozdr
    AA

  • 2. Data: 2011-04-29 14:09:03
    Temat: Re: Do użytkowników meganki
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 09:41, Adam Adamaszek pisze:

    > Pocila, pod glowica? Jestes pewien, ze nie chodzilo Ci o uszczelke delka zaworow?
    >
    > pozdr
    > AA

    Co się dzieje że wszystkie Twoje odpowiedzi widzę jako oddzielne posty
    zaczynające nowy topic a nie przypięte do tego, z którego się zaczyna.
    Ty masz coś schrzanione czy u siebie powinienem szukać dziury... Posty
    wszystkich innych urzyszkodników widzę normalnie...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-04-29 14:12:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-29 14:09, Lewis pisze:
    > W dniu 2011-04-29 09:41, Adam Adamaszek pisze:
    (...)
    > Co się dzieje że wszystkie Twoje odpowiedzi widzę jako oddzielne posty
    > zaczynające nowy topic a nie przypięte do tego, z którego się zaczyna.

    Ja też tak mam :)

    > Ty masz coś schrzanione czy u siebie powinienem szukać dziury... Posty
    > wszystkich innych urzyszkodników widzę normalnie...

    Ty masz dobrze, no może poza tymi użyszkodnikami ;)

  • 4. Data: 2011-04-30 11:59:11
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-04-29 09:41, Adam Adamaszek pisze:

    > Pocila, pod glowica? Jestes pewien, ze nie chodzilo Ci o uszczelke delka zaworow?

    Tak dokładnie jak pisałem - uszczelka głowicy. Pociło się na rogu gdzie
    jest kanał olejowy. Niepokoiło mnie to i mogło sugerować, że sprawa się
    pogorszy więc wymieniłem.
    Uszczelka dekla zaworów w 1.6 8V jest miedziana, dobrze założona trzyma
    jak złoto i nic nie puszcza.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...