  • 21. Data: 2011-08-16 23:32:00
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > To dlaczego zmienia pas, jak nie widzi czy komuś nie zajedzie drogi?
    Drogę widział pustą. Nie pytasz sie ile ten ze słupa po łuku drogi
    zapierdalał?
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2011-08-16 23:36:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Drogę widział pustą.

    Ten co wyprzedzał we mgle busem też widział pusta. On ma widzieć taki
    odcinek żeby być pewnym, że nikomu drogi nie zajedzie.

  • 23. Data: 2011-08-16 23:37:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Widziałeś kiedyś na oczy PoRD?
    A Ty widziałeś jak tam to wszystko wyglądało/a?
    Ja tamtędy pomykam (osobówką) kilka razy w tygodniu. Naoglądam się
    idiotów co niemiara.
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2011-08-16 23:39:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-08-2011 23:32, Krzysztof 45 pisze:
    > Drogę widział pustą. Nie pytasz sie ile ten ze słupa po łuku drogi
    > zapierdalał?

    Oni chyba często mają fatamorganę pustej drogi. Szczególnie na
    autostradach czy ekspresówkach. JEDEN samochód w zasięgu widzenia, 40m
    wstecz i akurat w tym momencie musi zacząć manewr wyprzedzania +/- 3km/h.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-08-16 23:43:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Ten co wyprzedzał we mgle busem też widział pusta. On ma widzieć
    > taki odcinek żeby być pewnym, że nikomu drogi nie zajedzie.
    Nawet ma wziąć pod uwagą motonga cisnącego 200? Puknij się w głowę.
    Twoim tokiem rozumowania TIR nigdy by nie zjechał na prawy pas,
    zwłaszcza że potem jest 2 km prostej i jakaś cesna by mogła na prawym
    lądować, a nie widział by jej, bo drzewka zasłaniają.

    Wszystko w tym temacie.
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2011-08-16 23:46:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-08-2011 23:43, Krzysztof 45 pisze:
    > Nawet ma wziąć pod uwagą motonga cisnącego 200? Puknij się w głowę.

    Dopiero co pisałeś o 90km/h :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-08-16 23:48:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
> [...]
    > autostradach czy ekspresówkach. JEDEN samochód w zasięgu widzenia,
    > 40m wstecz i akurat w tym momencie musi zacząć manewr wyprzedzania
    A to juz inna bajka jazdy o kropelce na tempomacie, która nie tylko
    mnie czasami doprowadza do szału. Ale takie mamy zasrane "autostrady".
    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2011-08-16 23:52:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-08-2011 23:48, Krzysztof 45 pisze:
    > A to juz inna bajka jazdy o kropelce na tempomacie, która nie tylko
    > mnie czasami doprowadza do szału. Ale takie mamy zasrane "autostrady".

    Ale niech sobie wyprzedzają, tylko czemu akurat przed tym JEDYNYM
    samochodem ? Nie można było odpuścić na te 5s ?? A może to złośliwość i
    celowa chęć spowolnienia "pirata" ??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-08-17 00:14:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-16 23:03, Cavallino pisze:

    > Ale co, zakaz jest?

    A gdzieś tak napisałem ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 30. Data: 2011-08-17 00:17:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A gdzieś tak napisałem ?

    Tylko w takim przypadku to co piszesz miałoby jakikolwiek sens.