  • 1. Data: 2012-07-19 10:47:50
    Temat: era - awaria umts warszawa?
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    Czy era ma obecnie jakas awarie umts w rejonie warszawa ursynow?
    Polaczenie po umts jest nawiazywane, ale praktycznie nie ma transferu.
    Dopiero reczne wymuszenie EDGE pomaga, ale po edge oczywiscie ciezko cos
    zrobic.

  • 2. Data: 2012-07-19 11:13:11
    Temat: Re: era - awaria umts warszawa?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ajaj nabazgrał(a):

> [...]
    > Polaczenie po umts jest nawiazywane, ale praktycznie nie ma transferu.
    > Dopiero reczne wymuszenie EDGE pomaga, ale po edge oczywiscie ciezko cos

    Jest tak jak piszesz ... pokazuje że kjest połączenie ale nic nie idzie.

  • 3. Data: 2012-07-19 11:19:43
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-19 11:13, Chris pisze:
    > ajaj nabazgrał(a):

    > Jest tak jak piszesz ... pokazuje że kjest połączenie ale nic nie idzie.

    to co sie ostatnio dzieje z umtsem w erze wola o pomste do nieba

    jak poltora roku temu podpisalem umowe, to przez jakis rok smigalo jak
    burza i polecilbym kazdemu

    ale ostatnie pol roku, z kazdym miesiacem gorzej, nawet rekalmacje
    napisalem, ale mnie olali

    zdawac by sie moglo, ze niemiecka solidnosc, to powinno byc lepiej z
    kazdym miesiacem, a z kazdym jest gorzej

  • 4. Data: 2012-07-19 11:21:00
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ajaj nabazgrał(a):

> [...]
    > napisalem, ale mnie olali
    > zdawac by sie moglo, ze niemiecka solidnosc, to powinno byc lepiej z
    > kazdym miesiacem, a z kazdym jest gorzej

    Wczoraj też miałem zanik ale nic z tranferu nie działało nawet 3G, mają
    problemy jakieś ale w sumie żadko się to im trafia. Na razie jakoś idzie
    przeboleć parominutowe przerwy.

  • 5. Data: 2012-07-19 12:36:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ajaj" napisał w wiadomości grup
    >zdawac by sie moglo, ze niemiecka solidnosc, to powinno byc lepiej z
    >kazdym miesiacem, a z kazdym jest gorzej

    Z ta niemiecka solidnoscia to roznie bywa - generalnie bym na nia nie
    liczyl w Niemczech. 10 lat murzynskiej okupacji zrobilo swoje.

    A w polskich oddzialach dochodzi jest kwestia polskiego zarzadu - oni
    tez maja swoje ambicje, pomysly i wskazniki do realizacji, a nie
    wrodzona solidnosc i fachowosc.
    Choc zarzad w PTC jest niby miedzynarodowy ..

    J.

  • 6. Data: 2012-07-19 22:20:48
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    > Wczoraj też miałem zanik ale nic z tranferu nie działało nawet 3G, mają
    > problemy jakieś ale w sumie żadko się to im trafia. Na razie jakoś idzie
    > przeboleć parominutowe przerwy.

    u mnie dzis nie dzialalo z 1,5 h (znaczy umts, bo edge chodzil) (pozniej
    sie poddalem i juz nie sprawdzalem, wiec nie wiem ile lacznie trwala awaria)

    ale jakosc mocno pogorszyla sie w ciagu kilku ostatnich miesiecy, a do
    tego chyba maja cos zle skonfigurowane, bo co jakis czas rozlacza
    polaczenie (modem stacjonarny, brak ruchu, przelacza miedzy umts i edge
    i w momencie przelaczenia czesto rozlacza w ogole polaczenie)

    dodam, ze pierwszy rok kiedy mialem u nich net, dokladnie w tym samym
    miejscu (w sensie lokalizacja) wszystko super dzialalo

    nie jestem specem, ale wydaje mi sie, ze raz spieprzyli cos z
    konfiguracja sieci (rozlaczanie), a dwa, ze pewnie internetu uzywa coraz
    wiecej ludzi a oni pewnie nie dokladaja za duzo bts'ow, ale to tylko
    moje przypuszczenia

  • 7. Data: 2012-07-21 13:52:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-07-19 11:19, ajaj pisze:
    > jak poltora roku temu podpisalem umowe, to przez jakis rok smigalo jak
    > burza i polecilbym kazdemu
    >
    > ale ostatnie pol roku, z kazdym miesiacem gorzej, nawet rekalmacje
    > napisalem, ale mnie olali

    To jak moja katowicka historia sprzed kilku lat.
    P.

  • 8. Data: 2012-07-21 14:18:55
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-21 13:52, Pan Piskorz pisze:

    > To jak moja katowicka historia sprzed kilku lat.
    > P.

    i jak sie skonczyla?

  • 9. Data: 2012-07-21 15:38:10
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-07-21 14:18, ajaj pisze:
    > i jak sie skonczyla?

    Wkurzony brakiem reakcji i udawaniem głupa przez erę, nie przedłużyłem
    umowy.
    P.