eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWrazenia po przejazdce Ferrari Italia :)Wrazenia po przejazdce Ferrari Italia :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 08 Oct 2011 23:37:32 +0200
    From: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0) Gecko/20110922
    Thunderbird/7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wrazenia po przejazdce Ferrari Italia :)
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 111008-1, 2011-10-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 19
    Message-ID: <4e90c29b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.229.50
    X-Trace: 1318109851 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2492 83.11.229.50:27726
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405136
    [ ukryj nagłówki ]

    W trakcie urlopu zahaczylem o muzeum Ferrari w Maranello, przy okazji
    okazalo sie, ze mozna (oczywiscie za kase) przejechac sie jednym z kilku
    modeli. Wybor padl na Italie. Pierwsze wrazenia - jak ja do tego wsiade
    (mam 190cm i 100kg) ? :) Okazalo sie, ze jakos sie dalo, fotel ma tylko
    regulacje tyl przod, przekrecamy kluczyk, wciskamy start i auto odpala
    robiac przy okazji przygazowke. Mily pan wyjasnil, ze w miescie
    przestrzegamy ograniczen, jedziemy ze skrzynia na auto a poza miastem
    manual i mozna troche wiecej :) Toczac sie po miejscie skrzynia zmienia
    biegi przy 3k rpm, jest cicho, troche trzesie, do tylu nic nie widac. Po
    wyjezdzie poza maisto, skrzynia na manual i zaczyna sie zabawa. Powyzej
    4k rpm zaczyna sie robic glosno, baaardzo glosno. Start zapiera dech w
    piersiach, ma sie wrazenie, ze przod sie bardzo mocno podnosi,
    obrotomierz momentalnie pokazuje 10k rpm, prawa lopatka, szarpniecie i
    jedziemy dalej. Przy redukcji automatycznie robione sa miedzygazy.
    Hamulce - wedlug katalogu 32m od 100 do 0. Po kilku hamowaniach mialem
    slady po pasach przez kilka dni :)
    Generalnie swietny samochod, za rok sie wybiore pojezdzic innymi modelami :)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: