  • 141. Data: 2011-02-17 13:20:34
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijivle$kqm$...@i...gazeta.pl...

    > a czyli nie o światła chodzi tylko o nakaz?
    >
    > czyli to nakaz pogarsza bezpieczeństwo, jesteś przezabawny

    Jak ty dzieciaku jeszcze dużo musisz się o życiu nauczyć.

  • 142. Data: 2011-02-17 13:21:13
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > W odróżnieniu od idiotów których oślepiają światła mijania :>

    A kto pisał coś o oślepianiu?

  • 143. Data: 2011-02-17 13:38:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijj3qh$8p8$...@i...gazeta.pl...

    > Jak ty dzieciaku jeszcze dużo musisz się o życiu nauczyć.

    o życiu to ja wiem ze dwa razy więcej od ciebie, natomiast ty chłopczyku,
    musisz popracować nad myśleniem i przelewaniem swoich myśli na tekst ;)
    bo na razie cienko ci to idzie

  • 144. Data: 2011-02-17 13:44:00
    Od: Mario <c...@o...pl>

    bo mi jednak wychodzi, ze w ciągu dnia
    > jednak nie ma problemu z dostrzeżeniem zarówno oświetlonego, jak i nie
    > oświetlonego

    Skoro tak, to po co świecić? Przecież w całej tej batalii próbujecie (Ty
    i inni świetlani) dowieźć, że jest problem z dostrzeżeniem
    nieoświetlonego. Choć nie zdziwi mnie fakt, gubienia się w swoich
    argumentach :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 145. Data: 2011-02-17 13:47:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bo mi jednak wychodzi, ze w ciągu dnia
    >>

    > Skoro tak, to po co świecić?

    Bo władza każe.
    A potulne baranki uszy po sobie i już im się to podoba.

  • 146. Data: 2011-02-17 13:49:31
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 12:05, marian z campingu wrote:

    > VW Caddy
    > A nazwiska osoby nie podam, bo nie jestem do tego upoważniony.

    Aaa. Pytam, bo mnie w centrali powiedzieli ze lampy projektuja tak, zeby
    dzialaly 21.7% czasu uzywania samochodu, ale to bylo w centrali VW w
    niemczech. Tez obiecalem nie mowic, kto to, taki brodaty gosc w
    okularach, wtajemniczeni wiedza o kogo chodzi.

    Kamil

  • 147. Data: 2011-02-17 13:52:31
    Od: Ktostam <k...@m...pl>

    I co? Mam się cieszyć że czas który można poświęcić na bardziej sensowne
    zmiany w prawie będzie stracony na uchylenie całkiem dobrego przepisu
    tylko po to żeby za chwilę wprowadzić to samo rozwiązanie ponownie (bo
    tak będzie chciała Europejska Mumia (jakby nie patrzeć po coś te światła
    do jazdy dziennej od lutego są w każdym pojeździe wymagane).
    Tak jestem zwolennikiem doświetlania asfaltu. Chociażby dlatego że nie
    wierzę w zbiorową inteligencję naszego społeczeństwa pamiętając czasy
    kiedy o zmroku bądź w deszczu lokalni matadorzy jeździli bez świateł "bo
    skoro oni widzą to na pewno też są widoczni".

  • 148. Data: 2011-02-17 13:53:46
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > niemczech. Tez obiecalem nie mowic, kto to, taki brodaty gosc w
    > okularach, wtajemniczeni wiedza o kogo chodzi.

    Podaj imię i nazwisko dziewuchy, który ostatnio robiła ci laskę.

  • 149. Data: 2011-02-17 13:54:49
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 12:53, marian z campingu wrote:

    > Podaj imię i nazwisko dziewuchy, który ostatnio robiła ci laskę.

    Marian, nas naprawde nie interesuje kto z Volkswagena robil ci laske.

    Kamil

  • 150. Data: 2011-02-17 13:55:13
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Ktostam <k...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > kiedy o zmroku bądź w deszczu lokalni matadorzy jeździli bez świateł "bo
    > skoro oni widzą to na pewno też są widoczni".

    27 listopada 2007 Komisja Europejska wycofała się z zamiaru rekomendowania
    państwom członkowskim wprowadzenia nakazu jazdy z włączonymi światłami mijania
    ze względu na potwierdzony niekorzystny wpływ takiej regulacji na
    bezpieczeństwo ruchu drogowego.