  • 151. Data: 2011-02-17 13:55:53
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-17 13:47, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo władza każe.
    > A potulne baranki uszy po sobie i już im się to podoba.

    Jak będzie nakaz jeżdżenia z włączonymi non-stop wycieraczkami (żeby nie
    było wątpliwości kiedy włączać, tak jak światła o zmierzchu) to też się
    ucieszą, że to fajne. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 152. Data: 2011-02-17 13:56:13
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Ktostam <k...@m...pl> napisał(a):

    > (jakby nie patrzeć po coś te światła
    > do jazdy dziennej od lutego są w każdym pojeździe wymagane).

    ???????
    Że co???

  • 153. Data: 2011-02-17 13:58:42
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Marian, nas naprawde nie interesuje kto z Volkswagena robil ci laske.

    Ale mnie interesuje, kto robił tobie. Jak nie podasz, to znaczy, że nikt nigdy
    ci nie robił. I co koledzy spod klatki schodowej powiedzą?

  • 154. Data: 2011-02-17 13:59:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak będzie nakaz jeżdżenia z włączonymi non-stop wycieraczkami (żeby nie
    > było wątpliwości kiedy włączać, tak jak światła o zmierzchu) to też się
    > ucieszą, że to fajne. :-)

    Całe szczęście, że się nie urodzili 100 czy 200 lat wcześniej, bo byśmy
    wszyscy mówili po rusku lub niemiecku.
    Zgodnie z tym co władza kazała.

  • 155. Data: 2011-02-17 14:04:40
    Od: Ktostam <k...@m...pl>

    W dniu 2011-02-17 13:56, marian z campingu pisze:

    > ???????
    > Że co???

    OK, mój błąd że nie łopatologicznie jak kretynowi.
    Od lutego w NOWYM aucie osobowym bądź dostawczym. Ciężąrówki i autobusy
    za rok bodajże.

    Tak się zastanawiam czy na jednej grupie nie nazywają Cię "Kolina". Styl
    pieniactwa podobny na szczęście mniej błędów.

    I za to pieniactwo żegnamy tradycyjnym Sierra Papa India Echo ...

  • 156. Data: 2011-02-17 14:11:12
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Ktostam <k...@m...pl> napisał(a):

    > OK, mój błąd że nie łopatologicznie jak kretynowi.
    > Od lutego w NOWYM aucie osobowym bądź dostawczym. Ciężąrówki i autobusy
    > za rok bodajże.

    Kłamiesz, zmyślasz, manipulujesz, nie wiesz a mówisz - na jedno wychodzi.
    Krótko mówiąc dobra rada - jak się zabiera głos na jakiś temat, to wypada go
    poznać.

  • 157. Data: 2011-02-17 14:12:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Skoro tak, to po co świecić?

    widzisz, tak to jest jak coś wyrwie z kontekstu, to się potem nie rozumie

  • 158. Data: 2011-02-17 14:14:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijj5rh$gpk$...@i...gazeta.pl...

    > ze względu na potwierdzony niekorzystny wpływ takiej regulacji na
    > bezpieczeństwo ruchu drogowego.

    a kto to potwierdził?
    ty z nelixem?

  • 159. Data: 2011-02-17 14:16:21
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Całe szczęście, że się nie urodzili 100 czy 200 lat wcześniej, bo byśmy
    > wszyscy mówili po rusku lub niemiecku.
    > Zgodnie z tym co władza kazała.

    Za okupacji to pewnie wydawaliby Żydów Niemcom.

  • 160. Data: 2011-02-17 14:16:35
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 12:58, marian z campingu wrote:

    > Ale mnie interesuje, kto robił tobie. Jak nie podasz, to znaczy, że nikt nigdy
    > ci nie robił. I co koledzy spod klatki schodowej powiedzą?

    Twoj belkot ma faktycznie sporo wspolnego z robieniem laski, z jednym i
    drugim nie powinienes udzielac sie publicznie.

    Kamil