    Date: Thu, 17 Feb 2011 13:52:31 +0100
    From: Ktostam <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!

    I co? Mam się cieszyć że czas który można poświęcić na bardziej sensowne
    zmiany w prawie będzie stracony na uchylenie całkiem dobrego przepisu
    tylko po to żeby za chwilę wprowadzić to samo rozwiązanie ponownie (bo
    tak będzie chciała Europejska Mumia (jakby nie patrzeć po coś te światła
    do jazdy dziennej od lutego są w każdym pojeździe wymagane).
    Tak jestem zwolennikiem doświetlania asfaltu. Chociażby dlatego że nie
    wierzę w zbiorową inteligencję naszego społeczeństwa pamiętając czasy
    kiedy o zmroku bądź w deszczu lokalni matadorzy jeździli bez świateł "bo
    skoro oni widzą to na pewno też są widoczni".