  • 131. Data: 2011-02-17 12:09:34
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:ijiu8e$euk$1@inews.gazeta.pl...

    > No tak, ale jeżeli nie będzie jednocześnie ZAKAZU używania świateł w dzień,
    > to automatycznie przeciwników takiego świecenia będzie gorzej widać, więc -
    > zgodnie z ich logiką - IM się pogorszy.
    > Wali mnie to. Ja nie mam zamiaru gasić dopóki mnie nie zastrzelą. Jak ktoś
    > się boi że go będzie mniej przeze mnie widać to niech sobie też włączy.

    Nie pogorszy się, bo ślepi idioci będą musieli zacząć uważać na wszystko co
    jest na drodze.

  • 132. Data: 2011-02-17 12:12:11
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 10:02, marian z campingu wrote:

    > Za normalnych czasów świateł używało się przez około 20% przebiegu samochodu,
    > przynajmniej przy takim założeniu są one projektowane.

    Sam projektujesz, czy szwagier powiedzial?

    Kamil

  • 133. Data: 2011-02-17 12:20:33
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Sam projektujesz, czy szwagier powiedzial?

    Wiesz co spmaerze? Jak nie umiesz nic wnieść do dyskusji, to się po prostu nie
    odzywaj. Lepiej idź na rower albo na deskorolkę.

  • 134. Data: 2011-02-17 12:32:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-17 12:12, Kamil pisze:

    > Sam projektujesz, czy szwagier powiedzial?

    Szwagier, znaczy Neelix? To by wiele wyjaśniało.

  • 135. Data: 2011-02-17 12:34:02
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 11:20, marian z campingu wrote:

    > Wiesz co spmaerze? Jak nie umiesz nic wnieść do dyskusji, to się po prostu nie
    > odzywaj. Lepiej idź na rower albo na deskorolkę.

    Pytam jak najbardziej powaznie, skad masz dane dotyczace "projektowania
    lamp z zalozeniem uzywania przez 20% przebiegu samochodu".

    Kamil

  • 136. Data: 2011-02-17 12:53:10
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > u,

    > Pytam jak najbardziej powaznie, skad masz dane dotyczace "projektowania
    > lamp z zalozeniem uzywania przez 20% przebiegu samochodu".

    Z VW w Poznaniu.

  • 137. Data: 2011-02-17 13:01:05
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 11:53, marian z campingu wrote:

    > Z VW w Poznaniu.

    Ktorego konkretnie i czy mozesz podac nazwisko osoby, na ktora sie
    powolujesz?

    Kamil

  • 138. Data: 2011-02-17 13:05:53
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > od

    > ni

    > Ktorego konkretnie i czy mozesz podac nazwisko osoby, na ktora sie
    > powolujesz?

    VW Caddy
    A nazwiska osoby nie podam, bo nie jestem do tego upoważniony.

  • 139. Data: 2011-02-17 13:07:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 11:09:34 +0000 (UTC), marian z campingu napisał(a):
    > Nie pogorszy się, bo ślepi idioci będą musieli zacząć uważać na wszystko co
    > jest na drodze.

    W odróżnieniu od idiotów których oślepiają światła mijania :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 140. Data: 2011-02-17 13:10:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijivle$kqm$...@i...gazeta.pl...

    > Nie pogorszy się, bo ślepi idioci będą musieli zacząć uważać na wszystko
    > co
    > jest na drodze.

    a czyli nie o światła chodzi tylko o nakaz?

    czyli to nakaz pogarsza bezpieczeństwo, jesteś przezabawny