  • 1. Data: 2011-12-06 23:24:26
    Temat: Wjazd na A2 w okolichach Świebodzina
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

    Witam!
    Jakw temacie. Jadąc od Zielonej Góry, chce wjechac na autostradę w stronę
    Świecka. Czy jest jakieś skrzyżowanie drogi nr 3 z autostradą, czy musze
    jechac gdzie indziej? Na stronie internetowej autostrady A2 napisane jest,
    że węzeł Jordanowo nieczynny jest do czasu oddania drogi ekspresowej nr 3

    Paweł Kajak

    Renault ESPACE 2003 (z naklejką)

  • 2. Data: 2011-12-06 23:48:01
    Temat: Re: Wjazd na A2 w okolichach Świebodzina
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Paweł Kajak" <k...@o...pl> writes:

    > Jakw temacie. Jadąc od Zielonej Góry, chce wjechac na autostradę w stronę
    > Świecka. Czy jest jakieś skrzyżowanie drogi nr 3 z autostradą, czy musze

    Nie ma.

    > jechac gdzie indziej?

    Musisz.

    > Na stronie internetowej autostrady A2 napisane jest,
    > że węzeł Jordanowo nieczynny jest do czasu oddania drogi ekspresowej nr 3

    No sam widzisz.

    Wjazd na A2 jest na węźle Torzym, ale ja nie wiem, czy z Zielonej Góry
    do Świecka Świebodzin jest po drodze...

    MJ

  • 3. Data: 2011-12-06 23:56:30
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

    > Wjazd na A2 jest na węźle Torzym, ale ja nie wiem, czy z Zielonej Góry
    > do Świecka Świebodzin jest po drodze...

    Trasa przez Świebodzin jest o jakieś 20 kilometrów dłuższa. Ale droga dużo
    lepsza i szybsza. Pod warunkiem, że byłby wjazd na autostradę :-(
    Trudno. Trzeba jechać po staremu, przez Krosno, Cybinkę

  • 4. Data: 2011-12-07 11:22:41
    Temat: Re: Wjazd na A2 w okolichach ?wiebodzina
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 23:24, Pawe? Kajak pisze:
    > Witam!
    > Jakw temacie. Jad?c od Zielonej G?ry, chce wjechac na autostrad? w stron?
    > ?wiecka. Czy jest jakie? skrzy?owanie drogi nr 3 z autostrad?, czy musze
    > jechac gdzie indziej? Na stronie internetowej autostrady A2 napisane jest,
    > ?e w?ze? Jordanowo nieczynny jest do czasu oddania drogi ekspresowej nr 3

    no to kurwa musisz zapierdalać gdzie indziej

  • 5. Data: 2011-12-07 22:04:02
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > no to kurwa musisz zapierdalać gdzie indziej
    A ty kolego czego sie najarałeś?
    Masz mi cos konkretnego do napisania to pisz. A jak nie to zamilcz.

    Nie pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-12-08 08:45:10
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Masz na stronie A2 napisane jak byk ze nie czynne a głupie pytania zadajesz

  • 7. Data: 2011-12-08 17:40:42
    Od: "ARISTA" <a...@o...pl>

    > Masz na stronie A2 napisane jak byk ze nie czynne a głupie pytania
    > zadajesz

    Moje pytanie dotyczyło tego, czy można w okolicach Świebodzina wjechać na
    autostradę A2 w stronę Świecka.
    Miejscowi wiedzą, czy oprócz węzła z drogą 3 są w okolicy jakieś inne
    wjazdy.
    Oczekiwałem odpowiedzi typu "pojedziesz ze Świebodzina w stronę Świecka i
    koło np Łagowa masz wjazd na autostradę" czy "Możesz pojechać do Torzymia i
    tam wskoczyć na autostradę" lub innej KONSTRUKTYWNEJ odpowiedzi.
    Czy teraz pojąłęś o co mi chodzi?
    Nie ma głupich pytań ...

    Nadal nie pozdrawiam

    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 8. Data: 2011-12-08 22:33:51
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

  • 9. Data: 2011-12-09 08:30:50
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > Nie ma.

    > Musisz.

    > No sam widzisz.

    Jasne lepiej nie pytać na grupie, lepiej przeczytać tylko to co w necie
    i wierzyć że wszystko jest aktualizowane jak trzeba.
    pozdrawiam
    marcin jan