  • 11. Data: 2009-04-06 13:26:51
    Temat: Re: Wiosna przyszla :)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > .. toz ja sie wlasnie o dolinke pytalem... Brzoskwinii?

    Dolinka Kobylanska - ma chyba najwiecej widowiskowych formacji
    skalnych do obfocenia :) Spacer zrobilismy sobie z Kobylan
    przez doline do Kawiorow, pod Jaskinie Labajowa i z powrotem
    dolina Bedkowska.

  • 12. Data: 2009-04-06 14:20:01
    Od: Maciej Machacz <x...@i...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Dolinka Kobylanska - ma chyba najwiecej widowiskowych formacji
    > skalnych do obfocenia :) Spacer zrobilismy sobie z Kobylan
    > przez doline do Kawiorow, pod Jaskinie Labajowa i z powrotem
    > dolina Bedkowska.

    Czyli blisko blisko :)

    Trzeba bedzie sie tam wybrac...

    --
    MM

  • 13. Data: 2009-04-07 06:33:17
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 15:42:46 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1010919.jpg

    Chciałbym tylko poinformować, że takie kwiatki pojawiły się też na
    północy ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 14. Data: 2009-04-07 10:37:22
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > zabiłeś tą żabę czy jak? ta czarna ramka jak z nekrologu conajmniej...

    jak coś czarne to od razu ze śmiercia się kojarzy? lol