  • 1. Data: 2010-02-07 14:54:36
    Temat: Windows Mobile nabiera wody niczym Titanic
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Calosc: http://teleklony.pl/wp/?p=398

    Zacznijmy od faktów. HTC do niedawna synonim telefonów z Windows Mobile
    zapowiedział na 2009r. 70% modeli z WM i 30% z Androidem. I faktycznie
    tak było mamy Diamonda/Touch Pro2/Touch2/HD2. W wypadku Androida jest to
    praktycznie HTC Magic zastąpiony przez Hero i na jesieni HTC Tattoo.
    Brak Androidowego klawiaturowca i wielkoekranowego odpowiednika HD2. Gdy
    jednak popatrzmy na wyniki sprzedaży mamy dramatyczne dane dla
    Microsoftu. 6mln telefonów z Androidem i tylko 2,1 mln telefonów z
    Windows Mobile sprzedanych przez HTC w 2009r. To jest miażdżaca klęska.

    Windows Mobile 6.5 nie wnosi nic nowego do rodziny, a o Windows Phone
    Seven kraża coraz to straszniejsze informacje. Wedle jeszcze ciepłych
    informacji, Windows Phone Seven następca Windows Mobile będzie miał:
    a) Brak mozliwości nakrywania interfejsu nakładkami typu HTC Sense czy
    SPB Mobile Shell.
    b) Całkowity zakaz instalowania aplikacji z kart SD lub za pomoća kabla
    USB z peceta. Zostaje tylko Marketplace jako jedyne źródło. Partycja
    systemowa zabezpieczona przed dostępem.
    c) Brak multitaskingu !!! Każda aplikacja zamraża sie (hibernuje) na
    dysku po wyjściu z niej.
    d) Interfejs zrobiony na wzór Zune HD, "żywy", "czysty", "przyjazny"
    e) Obsługa aplikacji zgodnych z NETCF (czytaj szczątkowa kompatybilność)
    f) Obsługa gier XNA i integracja z kontem Xbox.
    g) pierwszy telefon we wrześniu, każdy model musi mieć zgodę Microsoft i
    powstaje przy ich udziale ale Microsoft nie będzie produkował hardware.

    Podsumowując głupie małpowanie Apple bez zrozumienia ich filozofii,
    która w wypadku Apple jest integralna częścią ich projektów i ma
    uzasadnienie. Moim zdaniem jeśli te wszystkie doniesienia okażą się
    prawda o czym przekonamy sie juz za tydzień to w 2012r. Windows Phone
    Seven będzie niszową nisza systemów dla smartphonów z udziałem 3-5%.

  • 2. Data: 2010-02-07 15:54:05
    Temat: Re: Windows Mobile nabiera wody niczym Titanic
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    A ty co się tak martwisz o Microsoft martw się lepiej o siebie bo
    trollem byleś,trollem jesteś,trollem będziesz

  • 3. Data: 2010-02-07 17:27:58
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > przekonamy sie juz za tydzień to w 2012r. Windows Phone Seven będzie
    > niszową nisza systemów dla smartphonów z udziałem 3-5%.

    qrde analityk Ciebie jak z koziej dupy traba

  • 4. Data: 2010-02-07 17:30:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > qrde analityk Ciebie jak z koziej dupy traba

    Pamietam jak dzis gdy drwiles gdy w marcu pisalem ze sprzedaz androida w
    Q4 pobije WM. Wiec pogadamy za dwa lata

  • 5. Data: 2010-02-07 17:51:06
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tak tylko mi się nasuwa, andorid to coś nowego, więc większość ludzi
    kupuje dla samego faktu poznania nowego produktu, czy dla kaprysu, więc
    skąd zdziwienie, że może pobic w sprzedaży. Zresztą wszystko to marketing.

  • 6. Data: 2010-02-07 17:54:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > 6mln telefonów z Androidem i tylko 2,1 mln telefonów z
    > Windows Mobile sprzedanych przez HTC w 2009r. To jest miażdżaca klęska.
    chciałbyś? (ja zresztą też.)
    To niejest żadna klęska. Zastanów sie co byś zrobił będąc szefem HTC.
    Musisz robiehardware i musisz dobrać OS. Lepiej sie "boksować" z 10
    innymi firmami które pakują WM i starać zeby WM z HTC był lekko
    ładniejszy, a i tak stare wyjadasze powiedza - niepotrzebny syf, młodzi
    gniewni - stary syf. Czy moze lepiej wejść w coś młodego coś "trendy"?
    moze za parę lat jak to "trendy" osiagnie masę krytyczną to sie rynek
    zrewolucjonizuje, ale dużo jeszcze wody upłynie...

    > Windows Mobile 6.5 nie wnosi nic nowego do rodziny,
    zgadza sie. a słyszałeś o petycjach do MS w których prosi sie o suport
    XP? - 10 lat już ma xp? Jak ja miałbym decywować to niech ten wm6.0
    nawet zostanie...

    > a o Windows Phone
    > Seven kraża coraz to straszniejsze informacje.
    > (...)

    Jeśli prawdą jest to co piszesz, to nadejdą jeszcze ciekawsze czasy.
    jednak dla "ludu", zmiana z ciekawsze na lepsze potrwa jeszcze z 5 lat..

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-02-07 18:08:23
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    Jasiu czy piszac to walisz konia..??? Czy czytajac jakiekolwiek informacje o
    Windows Mobile to ostatnia twoja szansa wzwodu....?
    Co mial Twoj ojciec na kutasie jak ciebie robil...???

  • 8. Data: 2010-02-07 19:00:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:
    > Tak tylko mi się nasuwa, andorid to coś nowego, więc większość ludzi
    > kupuje dla samego faktu poznania nowego produktu, czy dla kaprysu, więc
    > skąd zdziwienie, że może pobic w sprzedaży. Zresztą wszystko to marketing.

    Nie sprawdza sie... Popatrz idac tym tropem "nowosc" to iphone 2G
    powinien sie lepiej sprzedawac bo 3GS to oklepany system.

  • 9. Data: 2010-02-07 19:03:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:
    > chciałbyś? (ja zresztą też.)

    Ale co bym chcial... sprzedaz telefonow HTC z WM spadla o ponad polowe
    wzgledem 2008

> [...]
    > ładniejszy, a i tak stare wyjadasze powiedza - niepotrzebny syf, młodzi
    > gniewni - stary syf. Czy moze lepiej wejść w coś młodego coś "trendy"?

    Oczywiscie... pytanie czy WM moze byc kiedykolwiek jeszcze trendy.

    > moze za parę lat jak to "trendy" osiagnie masę krytyczną to sie rynek
    > zrewolucjonizuje, ale dużo jeszcze wody upłynie...

    Ponad 10mln urzadzen to juz "jest masa krytyczna"

    > zgadza sie. a słyszałeś o petycjach do MS w których prosi sie o suport
    > XP? - 10 lat już ma xp? Jak ja miałbym decywować to niech ten wm6.0
    > nawet zostanie...

    Ale ludzie wcale nie chca WM6 widac to po sprzedazy.

    > Jeśli prawdą jest to co piszesz, to nadejdą jeszcze ciekawsze czasy.
    > jednak dla "ludu", zmiana z ciekawsze na lepsze potrwa jeszcze z 5 lat..

    Mnie interesuje ciekawe czasy ... bo lepsze to kwestia wzgledna.

  • 10. Data: 2010-02-07 19:03:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Virck pisze:

    > Jasiu czy piszac to walisz konia..??? Czy czytajac jakiekolwiek informacje o
    > Windows Mobile to ostatnia twoja szansa wzwodu....?
    > Co mial Twoj ojciec na kutasie jak ciebie robil...???

    O moj boze .... co za akt desperacji