  • 1. Data: 2010-02-06 21:25:20
    Temat: Re: telefon, który sam sie wlacza (symbian)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Aga R" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:hkkebk$sa6$...@i...gazeta.pl...
    > i aby jak wyladuje sie Aku niedaj boze, to jesli ktos go podmieni
    > czy doladuje, to aby telefon nokia n95 sama sie zalaczyla

    Niby jak to mialo dzialac, skoro system jest wylaczony?

    --
    Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.

  • 2. Data: 2010-02-06 21:29:08
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Aga R wrote:
    > czy istnieje aplikacja na telefon,

    Jak napisal kolega - nie ma OS, nie ma aplikacji. To musi byc rozwiazane
    sprzetowo, a wiekszosc telefonów po rozladowaniu sama sie nie wlacza (ja
    znam jeden, który sie wlacza: iPhone). A ty nie potrzebujesz telefonu,
    tylko lokalizator GPS/GSM (nazwy to ma rózne). Mozna znalezc nawet dosc
    tanie rozwiazania.
    A moze po prostu wepniesz ladowarke na krótko (przez bezpiecznik rzecz
    jasna) do instalacji/akumulatora? Co prawda po 2-3 miesiacach aku padnie,
    ale nawet nieuzywany tez by padl jak sadze.

    rgrds,
    Jakub

  • 3. Data: 2010-02-06 21:42:15
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Jak system jest wyłączony to szans nie ma, ale w takiej sytuacji
    zastanowiłbym się nad ładowarką solarną z wbudowanym akumulatorem. Nie mam
    pojęcia czy istnieje taka, która jest odporna na warunki atmosferyczne na
    zewnątrz, ale jeżeli na jachcie jest okno, do którego da się przymocować
    zwykłą, to jest to jakieś rozwiązanie. Przy czym trzeba zwrócić uwagę na
    czas ładowania i natężenie oddawanego prądu bo jak będzie mały panel
    solarny i kiepska elektronika to oba czasy wyniosą ze 20 godzin a wtedy
    nici z imprezy. Na allegro są różne takie zabawki, a z tego co się
    orientuję, to bywają też takie co wyglądają jak książka i się rozkładają
    powiększając powierzchnię baterii słonecznych. Inny pomysł mi do głowy nie
    przychodzi.

  • 4. Data: 2010-02-07 04:01:52
    Temat: telefon, który sam sie wlacza (symbian)
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    Witam!

    czy istnieje aplikacja na telefon, powodujaca, ze telefon
    po braku zasilania, jak sie wyladuje, sam sie wlaczy po podlaczeniu
    ladowarki
    chce uzyzyc telefonu do lokalizacji gps
    Jachtu, ktory jest na przystani
    (chce wiedziec kiedy plywa)

    Czyli np nk n95 schowana,
    ktora w dowolnej chwili poda mi lokalizacje gps wraz z lokalizacja
    na mapie google program juz mam podpowiedni, sprawdzone dziala

    tylko co w przypadku jak przykladowo zabraknie zasilania, telefon po
    tygodniu sie
    wylaczy, chcalbym aby byl ciagle podlaczony pod
    ladowanie aku 12V ladowarka samochodowa,

    i aby jak wyladuje sie Aku niedaj boze, to jesli ktos go podmieni
    czy doladuje, to aby telefon nokia n95 sama sie zalaczyla

    czy jest taka mozliwosc?

  • 5. Data: 2010-02-07 12:41:27
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Aga R pisze:
> [...]
    >
    > czy istnieje aplikacja na telefon, powodujaca, ze telefon
    > po braku zasilania, jak sie wyladuje, sam sie wlaczy po podlaczeniu

    <http://www.nokaut.pl/szukaj/lokalizator-gps.html>

    ALex

  • 6. Data: 2010-02-07 14:01:10
    Od: "Aga R" <d...@g...pl>

    : iPhone). A ty nie potrzebujesz telefonu,
    > tylko lokalizator GPS/GSM (nazwy to ma rózne). Mozna znalezc nawet dosc
    > tanie rozwiazania.

    dzieki za podsuniecie rozwiazania
    bedzie tansze niz telefon z gps i lepsze:)
    http://allegro.pl/item903268036_lokalizator_gps_gsm_
    blokada_chron_swoj_samochod.html

    to jest to czego szukalismy
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-02-08 10:11:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-06 22:42, Piotrek pisze:
> [...]
    > zewnątrz, ale jeżeli na jachcie jest okno, do którego da się przymocować

    Ale on to chce ukrywać tajniacko.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-02-09 05:35:58
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > Ale on to chce ukrywać tajniacko.

    oj tak, bo mam wrazenie, ze za duzo plywa a za malo pieniedzy daje

  • 9. Data: 2010-02-09 13:55:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-09 06:35, Aga R pisze:

    > oj tak, bo mam wrazenie, ze za duzo plywa a za malo pieniedzy daje

    A co to za jacht? Bo może na wakacje u ciebie wyczarteruję? :-P

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-02-10 00:50:24
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > A co to za jacht? Bo może na wakacje u ciebie wyczarteruję? :-P

    nie ma problemu zapraszam na mazurach jest zupełnie nowy w lipcu kupiony :)