eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    From: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Date: Thu, 17 Dec 2009 14:09:54 +0100

    Witam,

    Na początku zaznaczę, że mam konto na WP, porotokół pop3/smtp i nie
    kasuję maili z serwera (musze je tam trzymać). Maili jest sporo, ponad
    tysiąc.
    Dotąd używałem Outlooka na PC i działał w ten sposób, że jak sprawdzam
    pocztę, to łączy się, widzi, że jest np. 4 nowe maili, sciąga je, rozłącza
    się i już mam co potrzeba w tzw. tri miga.

    Outlooka na swoim smartphone ustawiłem tak, żeby ściągał mi tylko pocztę
    z ostatnich 3 dni. Zdumiłem się, gdy po pierwszym odpaleniu zaczął
    'Wyszukiwać zmiany' w ten sposób, że zaczął mielić wszystkie te ponad tysiąc
    maili, żeby po kilkunastu minutach zauważyć, że z ostatnich 3 dni to są
    tylko 4 maile, po czym je wyświetlił. No ale dobra - pomyślałem - może taka
    jego inicjacja, trzeba czekać.

    Niestety nazajutrz znowu zawzięcie 'wyszukiwał zmiany' przez dłuższy
    czas mieląc cały tysiączek, po czym wyświelił 7 nowo-napłynietych
    wiadomości. Potem było jeszcze gorzej - tego samego dnia po kilku godzinach
    znwu sprawdzałem pocztę i nie dość że znowu na początku zajął się mieleniem,
    to... nie wyświetlił nowych maili, które w międzyczasie dopłynęły na moja
    pocztę...

    Czy coś robię nie tak? czy on nie powinien połączyć się z serwerem poczty,
    sprawdzić po dacie, że z ostatnicz 3 dni to jest kilka maili i tylko je
    ściagnąć, zapisac i kwita?

    Pozdr;
    JA