eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
  • Data: 2009-12-18 07:11:51
    Temat: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > WP to i może (cokolwiek to jest). Windows Mobile natomiast jak najbardziej
    > i to w zasadzie od zawsze.

    Dlatego właśnie zaznaczyłem, że konto jest pop3/smtp. I WP, czyli Wirtualna
    Polska nie oferuje (niestety...) kont pocztowych IMAP.
    W smartphone konto skonfigurowałem oczywiście jako pop3/smtp (inaczej w
    ogole bym nie odebrał poczty:-)
    Kurcze...cyrki no...może faktycznie założe konto na innym serwerze pocztowym
    i zobacze...?

    JA