eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
  • Data: 2009-12-18 13:35:34
    Temat: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.12.2009 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Tego mi w klientach brakuje - kontroli nad skrzynka na serwerze ..
    > zeby bylo "skasuj tam, ale u mnie nie" ..

    IMAP ma np 'przenieś wiadomość na folder lokalny' nawet w skryptach,
    oczywiście wiadomość zniknie ze wszystkich terminali.

    > I bedzie lepiej dzialalo po GSM ?

    Zdecydowanie. Bo spójność folderów masz jednolitą trzymaną z definicji
    po stronie serwera, więc sync wielu klientów jest bezproblemowy,
    po za tym imap umie mime, wiec pobiera wiadomości na części (co mi akurat
    potrzebne). Np na komórkę pobieram tylko nagłówki+treść nowych wiadomości,
    raz zassałem sobie przez wifi komplet (poczta ~8GB z 10 lat) na komórce
    nie zajmuje .5GB, a mam wszystko (poza załącznikami) które na zawołanie mi
    dossa po gprs/umts - oczywiście tylko tego co potrzebuję.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***