eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
  • Data: 2009-12-22 10:59:18
    Temat: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 11:24:30 +0100, Jeremiasz napisał(a):

    > Hmm.. w Outlooku na PC, też poprzez pop3/smtp (bo na WP nie_ma innej opcji)
    > odbieram pocztę i na pewno nie sprawdza on tych setek maili za każdym razem.
    > W szczególnym przypadku - jesli nie ma nowych maili od ostaniego
    > sprawdzenia - w ciagu sekundy łączy się, pik-pik i juz jest rozłączony i
    > gotowy.
    > Nie miałem powodów by sądzić, że M$ w wersji na telefony ten program aż tak
    > zubożył.

    Zubożył jak zubożył - po prostu urządzenie mobilne nie jest z definicji
    przeznaczone do zarządzania wielotysięcznym archiwum maili, zresztą może po
    prostu nie mieć na to miejsca (wielokrotnie spotykałem się z plikami
    .pst/ost Outlooka mającymi i po 5 GB - jak sobie wyobrażasz radzenie z taką
    ilością danych w telefonie???).
    To ma służyć do zapewnienia możliwości odczytania NOWEJ poczty i
    ewentualnemu wysłaniu odpowiedzi na nią. I tyle.

    > No otóż nie kasuję ich na PC - tak jak pisałem - muszę mieć całe archiwum
    > maili cały czas na serwerze, nie ruszone.

    A czemu "muszę"???
    I dlaczego jeżeli ktoś ma tak niezmierne ważne archiwum maili, to używa do
    tego darmowego serwera i to w dodatku jednego z najtandetniejszych? Bo coś
    mi tu potężnie zgrzyta...

    > Mam dobry plan taryfowy i HSDPA:-)

    To jest leczenie syfa pudrem, problemy najlepiej usuwać u źródła.

    > Tak jak napisał ktoś wcześniej - tylko gmail daje IMAPa za darmo, a ze swoją
    > skrzynką na WP jestem związany.

    Brałeś ślub?
    Dla takich rozwiązań - jeżeli faktycznie masz na serwerze ważną pocztę, np.
    firmową - stosuje się exchange. Tym bardziej, że automatycznie dodaje to
    synchronizację kalendarza, zadań i kontaktów.

    Po raz kolejny - powierzanie WAŻNYCH rzeczy darmowemu serwerowi, co więcej
    - tandetnemu darmowemu serwerowi jest skrajnie nierozsądne. Żeby nie
    powiedzieć - głupie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel