eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
  • Data: 2009-12-20 10:10:52
    Temat: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Dec 2009 13:35:34 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski wrote:

    >IMAP ma np 'przenieś wiadomość na folder lokalny' nawet w skryptach,
    >oczywiście wiadomość zniknie ze wszystkich terminali.

    Ale chyba nie o to mi chodzi.
    Widze spam - chce skasowac od razu na serwerze, zeby inni nie
    sciagali.
    Widze cos dlugiego - sciagne sobie na komputer z duzym dyskiem,
    skasuje z serwera zeby inni nie sciagali.
    Jakis wazny list - moge sobie skasowac na kilku klientach, ale na
    innych ma pozostac, i na serwerze tez ma pozostac na dlugo.

    I pop to zapewnia, ale klienci juz nie, za wyjatkiem Calypso, a to juz
    staroc ktory chyba przestal byc utrzymywany.

    >Zdecydowanie. Bo spójność folderów masz jednolitą trzymaną z definicji
    >po stronie serwera, więc sync wielu klientów jest bezproblemowy,
    >po za tym imap umie mime, wiec pobiera wiadomości na części (co mi akurat
    >potrzebne). Np na komórkę pobieram tylko nagłówki+treść nowych wiadomości,

    Ale pop tez to potrafi. Pytanie wiec ktory wiecej przy tym
    transmituje, co na GSM trwa.

    J.