  • 1. Data: 2009-09-04 20:49:37
    Temat: Win 6.1 a 6.5?
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Postanowilem zezlomowac swoja nokie na rzecz HTC Touch Pro. Warto flashowac
    go na win 6.5, daje to jakies mozliwosci poza nowym sposobem wyswietlania
    ikon w menu?

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2009-09-04 21:08:03
    Temat: Re: Win 6.1 a 6.5?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Sep 2009 21:49:37 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Postanowilem zezlomowac swoja nokie na rzecz HTC Touch Pro. Warto flashowac
    > go na win 6.5, daje to jakies mozliwosci poza nowym sposobem wyswietlania
    > ikon w menu?

    Większą palcowość systemu. Flashuj tylko paczkami które mają dużo
    komentarzy i mało narzekań. I oczywiscie poczytaj dokładnie jak to się robi
    zanim zaczniesz grzebać w fonie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-04 22:43:01
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Większą palcowość systemu. Flashuj tylko paczkami które mają dużo
    > komentarzy i mało narzekań. I oczywiscie poczytaj dokładnie jak to się robi
    > zanim zaczniesz grzebać w fonie

    ponoc zegar min 1 GHz zeby dobrze chodzilo. Ciekawe jak w praktyce.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-09-04 22:54:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 05 Sep 2009 00:43:01 +0200, KuFeL napisał(a):

    > ponoc zegar min 1 GHz zeby dobrze chodzilo. Ciekawe jak w praktyce.

    W praktyce build 23017 chodzi na Kaiserze lepiej niż oryginalny system.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-09-05 06:26:12
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Mozesz mi jeszcze powiedziec, czy da sie usunac (przywrocic oryginalne)
    przyciski okna oraz przycisk start? Te dostarczane z custom-buildami zwykle
    sa idiotycznie zbajerzone i nieczytelne.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-09-05 06:52:34
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ikonki juz znalazlem. Z przykroscia musze stwierdzic, ze win 6.1, 6.5 na cpu
    528mhz chodzi duzo wolniej niz symbian (max 400mhz), na ktorego zwyklismy
    tak narzekac.

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2009-09-05 08:09:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 07:52:34 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Ikonki juz znalazlem. Z przykroscia musze stwierdzic, ze win 6.1, 6.5 na cpu
    > 528mhz chodzi duzo wolniej niz symbian (max 400mhz), na ktorego zwyklismy
    > tak narzekac.

    A co konkretniej chodzi wolniej? I jak to zmierzyłeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-09-05 11:25:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    KuFeL pisze:

    > ponoc zegar min 1 GHz zeby dobrze chodzilo. Ciekawe jak w praktyce.

    W praktyce dziala na 5 letnim BlueAngel .... ale tym bym sie nie
    sugerowal :) Zasadniczo pudrowanie trupa. Taka nieudana proba Manili od MS.

  • 9. Data: 2009-09-05 11:26:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > W praktyce build 23017 chodzi na Kaiserze lepiej niż oryginalny system.

    Tiaa pociety build oczywiscie "nielegalny" i bog jeden raczy wiedziec co
    w nim jest. Jakbys pocial 6.1 tez by lepiej chodzil

  • 10. Data: 2009-09-05 11:27:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    G Nowak pisze:

    > Ikonki juz znalazlem. Z przykroscia musze stwierdzic, ze win 6.1, 6.5 na
    > cpu 528mhz chodzi duzo wolniej niz symbian (max 400mhz), na ktorego
    > zwyklismy tak narzekac.

    Porownywanie zegarow Qualcomma 7201/7225 z frescalle to takie tam
    bzdurki. Dowod OMAP 3430 z Omni HD/Palm Pre ma 600MHz a bile
    Snapdragona we wszystkim to samo Samsung w iphonie