  • 1. Data: 2009-11-23 13:16:09
    Temat: Wieloportowa listwa przepięciowa
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    Cześć,

    zastanawiam się, czy istnieją jakieś modele np. 20, 30 portowe takich
    listw. Chodzi o to, żeby nie wpinać listwy w listwę, tylko, by wpiąć
    wszystko, co na stole - a mam tego dosyć dużo w jedno urządzenie i mieć
    spokój. Jeśli są, ktoś podpowie, za czym się rozglądać?

    TIA

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 2. Data: 2009-11-23 14:41:32
    Temat: Re: Wieloportowa listwa przepięciowa
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Dziwisz" <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>
    napisał w wiadomości news:hee24m$ldl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > zastanawiam się, czy istnieją jakieś modele np. 20, 30 portowe takich
    listw.

    szesnastki:
    http://allegro.pl/item827721746_16_gniazd_2m_listwa_
    zasilajaca_lodz_fv.html
    ale do 30 wciąż daleko.

  • 3. Data: 2009-11-25 21:33:08
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Michał Dziwisz" <"michal[et]dziwisz[dot]net wrote:
> [...]
    > wszystko, co na stole - a mam tego dosyć dużo w jedno urządzenie i
    > mieć spokój. Jeśli są, ktoś podpowie, za czym się rozglądać?

    Typowe gniazdko/wtyczka sieciowa wytrzymuje 10-15A (dodatkowo bezpiecznik w
    instalacji to z reguly max 16A wiec nagle wlaczenie przelacznikiem 30
    odbiornikow mogloby powodowac zadzialanie bezpiecznika) ciaglego poboru
    pradu wiec taka listwa tylko
    bylaby sensowna do urzadzen o niskim poborze pradu - masz tyle urzadzen o
    niskim poborze?

  • 4. Data: 2009-11-26 11:45:58
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    Przemek pisze:

> [...]
    > pradu wiec taka listwa tylko
    > bylaby sensowna do urzadzen o niskim poborze pradu - masz tyle urzadzen o

    Ale ja na chwilę obecną mam wwszystko podpięte w zasadzie do jednego
    gniazdka. Tyle, że wygląda to tak:

    1: 4 portowy rozdzielacz
    2: Do rozdzielacza 4 listwy
    3: Do 2 listw podpięte jeszcze dwie listwy.

    No i czasem zdarza mi się włączyć wszystko na raz, nigdy bezpieczniki
    nie siadły. Chyba, że jest różnica między podpinaniem tego w takiej
    konfiguracji a wpięciem wszystkiego bezpośrednio w jedną listwę?

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net