    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wielkie macanie.
    Date: Fri, 4 Nov 2011 16:38:37 -0700 (PDT)
    <j85kqa$cpt$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <e...@s...googlegroups.com>
    <4...@r...googlegroups.com>
    <4eaa380c$0$8456$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...googlegroups.com>
    <4eaa452b$0$8439$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <j...@p...onet.pl>
    <f...@h...googlegroups.com>
    <5...@i...googlegroups.com>
    <4...@o...googlegroups.com>
    <c...@p...googlegroups.com>

    > Ja ci niczego nie nakazuje, tylko uprzejmie proponuje...
    > Mozesz cytowac jeszcze wielu innych skur...ynow, ktorzy Polakow maja
    > za nic, ale dziwi mnie, dlaczego ciagle tu smrodzisz i nas obrazasz.
    > Idz w pis..du i daj nam spokoj.- Ukryj cytowany tekst -

    W braci naszej żydowskiej, gdzie nikt nikomu nie jest wilkiem ani
    stawać okoniem nie chce, świat kolorami się mieni i żyć się chce. My
    Żydzi, bez napletków chodzący po ziemi, nie mamy nic do ukrycia, bo
    cóż więcej odkryć moglibyśmy. Kutas jaki jest każdy widzi.
    Kiedy witamy się mówimy "Hey! How are you?". I od razu przystępujemy
    do dzieła.
    Bez zbędnych żalów i łoloboga kładziemy się wspólnie na naszej
    wielkiej macy. Nie kroimy jej, nie używamy noża. Palcami jemy ust nie
    kalecząc.
    Gdy dzień wstaje my wstajemy z nim. Gdy noc nadchodzi śpimy do rana.
    "Take your time". That's the only time for you.

    marek