  • 1. Data: 2011-10-24 23:46:32
    Temat: Wielkie macanie.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Jak co rok w koncowce pazdziernika, odbedzie sie Photo Plus Expo w
    NYC.
    Z nowosci, na wystawie bedzie mozna juz pomacac canona 1Dx oraz sony
    NEX7.
    Wydarzenie jest jednak wazniejsze z tego wzgledu, ze zjedzie wielu
    moich znajomych z roznych stron swiata.
    Dla kilku z nich mam juz przygotowane miejsca noclegowe i jak co rok
    od wielu lat, odbywac sie beda dlugie dyskusje nad "wyzszoscia swiat
    wielkanocnych nad bozonarodzeniowymi".
    Zapewne w prasie fachowej ukaza sie artykuly i fotoreportarze na temat
    wystawy, ale najlepiej zobaczyc to na wlasne oczy/obiektywy.
    http://www.photoplusexpo.com/

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-10-25 06:26:19
    Temat: Re: Wielkie macanie.
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > wystawy, ale najlepiej zobaczyc to na wlasne oczy/obiektywy.
    > http://www.photoplusexpo.com/
    >
    > Zyggy Photo - American Professional Photographer

    to idz pustaku do tych swoich znajomych,
    zamknij sie z nimi w Lazience
    i przestan tu zasmiecac grupe...
    gr

  • 3. Data: 2011-10-25 06:46:25
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 25 Oct 2011 08:26:19 +0200 GR001 wrote:

    > to idz pustaku do tych swoich znajomych,
    > zamknij sie z nimi w Lazience
    > i przestan tu zasmiecac grupe...
    > gr

    Chlopie, wyluzuj.
    Czlowiek napisal konkrety, a ty sie go czepiasz. Smiecisz to ty piszac
    obrazliwe teksty.
    Pawik

  • 4. Data: 2011-10-25 07:06:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 25, 2:46 am, pawik <p...@t...pl> wrote:

    > Chlopie, wyluzuj.
    > Czlowiek napisal konkrety, a ty sie go czepiasz. Smiecisz to ty piszac
    > obrazliwe teksty.
    > Pawik

    On juz tak ma - dostal fobii na moim punkcie.
    Inni tez juz mu o tym pisali, ale chlopina jest niereformowalny.
    Mozna dac mu spokoj, jako ulomnemu.

    Natomiast sama wystawa jest naprawde warta zobaczenia.
    Pod adresem internetowym, ktory podalem, warto poczytac co tam bedzie
    prezentowane.

  • 5. Data: 2011-10-25 08:34:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 25, 2:26 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > to idz pustaku do tych swoich znajomych,
    > zamknij sie z nimi w Lazience
    > i przestan tu zasmiecac grupe...
    > gr

    Andreas, poniewaz wyraznie widac, ze post wyslales nie pod wlasciwy
    adres i skierowany - do tego jak twierdzisz - glupka, to calosc
    kopiuje i ponizej zamieszczam.
    fromAndreas Niemczuk l...@v...de
    toZygmunt Dariusz <z...@g...com>

    dateTue, Oct 25, 2011 at 4:09 AM
    subjectRe: Wielkie macanie.
    mailed-byversanet.de
    Important mainly because it was sent directly to you.

    GR001 - niestety, jestes koles kompletnym glupkiem. Ja osobiscie profi
    tez nie trawie, ale jego post byl tym razem faktycznie "profi".
    Calkowicie zgodny z tematem grupy, podajacy informacje nas tutaj
    interesujaca. Wiec to ty spadaj na drzewo tym razem. No albo zamknij
    sie w lazience...

    Na drugi raz pilnuj gdzie wysylasz, bo adresat moze nie dowiedziec
    sie, co do niego pisales.

  • 6. Data: 2011-10-25 10:33:49
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

> [...]
    > sie w lazience...
    >
    > Na drugi raz pilnuj gdzie wysylasz, bo adresat moze nie dowiedziec

    Najlepszym się zdaża dziabnąć w nie ten Butonik co trzeba...

  • 7. Data: 2011-10-25 10:41:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 25, 6:33 am, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:

    > Najlepszym się zdaża dziabnąć w nie ten Butonik co trzeba...-

    Masz absolutna racje.
    Piszac przez groups google, juz nieraz doswiadczylem roznych
    "dziabniec".

  • 8. Data: 2011-10-26 14:20:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote in message

    > to idz pustaku do tych swoich znajomych,
    > zamknij sie z nimi w Lazience
    > i przestan tu zasmiecac grupe...

    Ale o co Ci chodzi? Nie rozumiem takiego wybuchu negatywnych emocji?

  • 9. Data: 2011-10-27 16:02:28
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 26 Paź, 16:20, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote in message

    > Ale o co Ci chodzi? Nie rozumiem takiego wybuchu negatywnych emocji?

    Informacje o prywatnych spotkaniach powinny trafic do prywatnej
    korespondencji.

  • 10. Data: 2011-10-27 23:05:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 27, 12:02 pm, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Informacje o prywatnych spotkaniach powinny trafic do prywatnej
    > korespondencji.

    Gdzie byles ze swoimi opiniami na ten temat, gdy o prywatnych
    spotkaniach pisano na tej grupie w przeszlosci.
    Rozumie, ze zawsze znajdzie sie jakas menda, ktorej sie nie podoba to,
    co ja napisze ale wszystkim innym juz wolno.
    Wypadaloby jednak wtedy zaznaczac, ze tyczy to tylko mnie, zeby bylo
    jasno o co chodzi.