    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wielkie macanie.
    Date: Tue, 25 Oct 2011 00:06:27 -0700 (PDT)

    On Oct 25, 2:46 am, pawik <p...@t...pl> wrote:

    > Chlopie, wyluzuj.
    > Czlowiek napisal konkrety, a ty sie go czepiasz. Smiecisz to ty piszac
    > obrazliwe teksty.
    > Pawik

    On juz tak ma - dostal fobii na moim punkcie.
    Inni tez juz mu o tym pisali, ale chlopina jest niereformowalny.
    Mozna dac mu spokoj, jako ulomnemu.

    Natomiast sama wystawa jest naprawde warta zobaczenia.
    Pod adresem internetowym, ktory podalem, warto poczytac co tam bedzie
    prezentowane.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/