  • 1. Data: 2010-01-21 03:51:42
    Temat: Więcej pamięci dla grafy w laptopie Toshiba L20-100 - da się?
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

    Czy w tym lapku pamięć przydzielana grafie wynika z aktualnego zapotrzebowania i
    dostępnego ramu na pokładzie? Miałem 256MB i przydzielało 9MB, teraz mam 1024MB
    i nadal przydzielone 9MB. Grafa w programie obsługującym podaje możliwy
    przedział <8,128>, ale ponad 9 nie wchodzi. Brak możliwości regulacji w biosie,
    nie ma tego w widocznych opcjach programu/systemu (Winda XP HE). Nurtuje mnie to
    trochę, więc jak ktoś coś wie, to niech pisze :-)

    Dzięki

    - Harry

  • 2. Data: 2010-01-21 13:19:54
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Harry pisze:
> [...]
    > wchodzi. Brak możliwości regulacji w biosie, nie ma tego w widocznych
    > opcjach programu/systemu (Winda XP HE). Nurtuje mnie to trochę, więc jak

    Przydzielana jest dynamicznie.

  • 3. Data: 2010-01-21 20:16:47
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

    Dzięki.