  • 1. Data: 2010-01-21 01:55:18
    Temat: Podłączenie karty PCI do laptopa
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy jest możliwe podłączenie karty PCI do laptopa? Wszystkie
    przejściówki które znalazłem są tylko do montowania CardBus w złączu
    PCI, a ja szukam odwrotnej relacji. Ewentualnie, czy istnieją karty
    graficzne z wyjściem telewizyjnym i CRT podłączane pod USB, FireWire lub
    ExpressCard?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2010-01-21 03:44:13
    Temat: Re: Podłączenie karty PCI do laptopa
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.1.2010, XYZ napisał(a):

    > Czy jest możliwe podłączenie karty PCI do laptopa?

    Tak.
    Np. http://www.arstech.com/item-SSI2-PCI-card-ssi2_pci.h
    tml
    lub większa ilość
    http://www.arstech.com/item-SSI2-PCI-3-connector-car
    d-ssi2_pci_x3.html
    Są też gotowe rozwiązania z obudowami.

> [...]
    > PCI, a ja szukam odwrotnej relacji. Ewentualnie, czy istnieją karty
    > graficzne z wyjściem telewizyjnym i CRT podłączane pod USB, FireWire lub

    Większość kart na USB to 'port replicatory', ale są i karty graficzne na
    USB. Jednak po to tylko, żeby mieć możliwość podłączenia TV to IMO nie ten
    kierunek. Taniej wyjdzie zmienić laptopa.
    Ponadto sprecyzuj "wyjście TV" bo jak dla mnie to teraz DVI-D/HDMI. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 3. Data: 2010-01-21 12:45:36
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-21 04:44, Michal Lukasik wrote:

    > Tak.
> [...]
    Interesujące. Prawdę mówiąc nawet się nie spodziewałem, że będzie
    USB<->PCI. Myślałem o przejściówce PCI->CardBus(->ExpressCard). Ale cena
    zaporowa.

> [...]
    > kierunek. Taniej wyjdzie zmienić laptopa.
    > Ponadto sprecyzuj "wyjście TV" bo jak dla mnie to teraz DVI-D/HDMI. ;D
    Tak, takie mam i mnie nie urządza. Chodzi mi o złącze S-Video, C-Video
    (composite) lub 7-pinowe mini DIN łączące obydwa. Nie wiem za bardzo,
    jak to zrealizować.

  • 4. Data: 2010-01-22 08:03:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    XYZ pisze:
    > Czy jest możliwe podłączenie karty PCI do laptopa? Wszystkie

    Do jakiego laptopa? Ja mam IBM'a i w stacji dokujacej do niego jest slot
    PCI na karty.

  • 5. Data: 2010-01-22 19:40:29
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-22 09:03, Robson wrote:

    > Do jakiego laptopa? Ja mam IBM'a i w stacji dokujacej do niego jest slot
    > PCI na karty.

    Thinkpad z serii SL. Ale on nie ma złącza do stacji dokującej.

  • 6. Data: 2010-01-23 21:16:18
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    XYZ wrote:
> [...]
    > PCI, a ja szukam odwrotnej relacji. Ewentualnie, czy istnieją karty
    > graficzne z wyjściem telewizyjnym i CRT podłączane pod USB, FireWire lub

    Jeśli potrzebujesz wyjść s-video i composite, to może coś takiego?
    http://www.allegro.pl/item884013201_uniwersalny_konw
    erter_vga_tv_out_na_tv_pal_gw24.html
    Co prawda nie wiem, jaką to daje jakość obrazu na telewizorze.

    Piotr