  • 1. Data: 2010-10-16 14:31:30
    Temat: GTX 460 i TV przez HDMI
    Od: solar <s...@o...pl>

    Przesiadłem się z Ati na Nvidię i oczywiście pojawiły się problemy z
    podłączeniem pod TV.
    Karta ma 2 wyjścia DVI i jedno miniHDMI. Kabel HDMI-HDMI mam,
    przejściówka miniHDMI-HDMI była przy karcie.
    Jak podłączę monitor pod DVI2 (na tym wyjściu monitor jest
    identyfikowany jako 2) i TV przez przejściówkę, na TV w ogóle nie mam
    obrazu. Nawet przy starcie kompa.
    Jeśli podłączę tylko TV, obraz jest normalnie.
    Najprawdopodobniej rozwiązaniem jest podłączenie monitora pod DVI1 (w
    Ati też tak trzeba było podłączać). Tylko że przejściówka nie mieści
    się, gdy w DVI1 włożona jest wtyczka od monitora.
    Mógłbym kupić kolejny 5m kabel miniHDMI-HDMI, ale może istnieje tańsze
    rozwiązanie - przedłużka lub adapter miniHDMI-miniHDMI tak, aby obecna
    przejściówka miniHDMI-HDMI oddaliła się od karty i minęła z wtyczką HDMI?
    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
    dr House