  • 11. Data: 2010-03-29 10:46:16
    Temat: Re: What went wrong?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Paweł Andziak pisze:

    > Pierwszy - zablokował tylne koło, nagle złapało przyczepność -> highside
    > przerwany barierką.

    Nie, doleciał do barierki na zablokowanych OBU hamulcach. Po prostu się
    wystraszył i zamiast złożyć się poleciał prosto.

    > Drugi - przestraszył się policji i zrobił coś głupiego. Nie wiem, może
    > klepnął za mocno przedni hamulec i przód odjechał.

    Zgadza się.

    > Trzeci - nie mam pojęcia co on zrobił... Wjechał prosto na barierkę,
    > nawet nie próbował skręcać, hamować... W tytule jest shifting error.
    > Może po prostu tak się zaaferował biegami, że nie zauważył barierki.

    To samo co pierwszy, wystraszył się i poszedł prosto.

    > Czwarty -
    > Piąty -
    > szosty, siodmy -

    Nie widać wyraźnie ale to wygląda jakby dotknęli dołem
    owiewki/deklem/centralką nawierzchni.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2010-03-29 10:55:30
    Od: Mad <r...@w...pl>

    na 6. wydaje mi się że przód mu się uślizgnął (widać w zwolnionym
    tempie). IMO ewidentny brak countersteering. kiere powinien dać w
    prawo.. miałby wtedy mniejszy kąt złożenia i więcej pola do manewru.