  • 1. Data: 2009-07-10 08:54:05
    Temat: Wgrywanie oprogramowania
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Proszę nie bijcie!!!
    Jak w moim poprzednim poście skusiłem się na zrobienie tego samemu.
    W tunerze usunąłem wszystkie programy.
    Przywróciłem ustawienia fabryczne.
    Wyłączyłem.
    Ściągnąłem oprogramowane ze strony www.ferguson-digital.eu rozpakowałem
    Połączyłem z kompem RS232.
    Wg zamieszczonej instrukcji uruchomiłem FXLoader wskazałem COM2 "Ready"
    Dałem Send to receiver Otworzyłem plik z rozszerzeniem bin
    Włączyłem odbiornik i co?
    I nic! Na pasku postępu nic po dwudziestu paru minutach nawet nie drgnął.
    Już sam nie wiem co może byc. A nawiasem to jakdługo trwa ta operacja? Bo
    pliki wale nie są takie duże.
    Pozdrawiam PG

  • 2. Data: 2009-07-10 10:25:24
    Temat: Re: Wgrywanie oprogramowania
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-10 10:54, P.Gawryjolek donosi, że:
    > Proszę nie bijcie!!!

    jaki to model Fergusona?

  • 3. Data: 2009-07-10 10:45:26
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-07-10 10:54, P.Gawryjolek donosi, że:
    >
    > jaki to model Fergusona?

    FX6600 CR z jednym czytnikiem kart

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-10 10:57:45
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-10 12:45, P.Gawryjolek donosi, że:
    > FX6600 CR z jednym czytnikiem kart
    Procedura wygląda tak:
    Spróbuj wybrać inny port COM
    Wciśnij "Send to reciever"
    Wskaż plik bin i wybierz "otwórz"
    Włącz tuner do sieci lub włącznikiem na tylnym panelu (na pasku postępu
    programu zobaczysz jak odbywa się proces wgrywania)
    Po wgraniu softu zaczekaj aż tuner sam się uruchomi!!!
    Całość powinna potrwać ca. 3 minuty

    Cały opis z fotkami tutaj:
    http://dvhk.pl/showthread.php?t=367011
    (wymagana rejestracja)

    Powodzenia ;)

  • 5. Data: 2009-07-10 11:07:32
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

> [...]
    > programu zobaczysz jak odbywa się proces wgrywania)
    > Po wgraniu softu zaczekaj aż tuner sam się uruchomi!!!

    Dokładnie tak robiłem Port COM2 ma status ready. Czy wjakiś inny sposób
    można sprawdzić "Łącznośc z tunerem?
    Tak jak pisałem po włączeniu tunera nic się nie dzieje. Na wyświetlaczu
    tunera "Wskaźniki 7 segmentowe" podejrzewam że to napis LanG

  • 6. Data: 2009-07-10 11:12:34
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    > Tak jak pisałem po włączeniu tunera nic się nie dzieje. Na wyświetlaczu
    > tunera "Wskaźniki 7 segmentowe" podejrzewam że to napis LanG

    Czyli chyba startuje.
    "LanG" to pierwsza opcja po wystartowaniu tunera (wybor jezyka)

    c.

  • 7. Data: 2009-07-10 11:20:59
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-10 13:07, P.Gawryjolek donosi, że:
    > Dokładnie tak robiłem Port COM2 ma status ready.
    1. Proszę spróbować zrestartować komputer, mógł pojawić się portem z
    portem COM.
    2. Jeśli nie pomoże można spróbować zamienić końcówki kabla PC<->STB

    Czy kabel jest dobry (sprawny i czy na pewno NullModem)?
    > Na wyświetlaczu tunera "Wskaźniki 7 segmentowe" podejrzewam że to napis LanG
    Oznacza brak listy w tunerze, tutaj są przykładowe

  • 8. Data: 2009-07-10 11:21:57
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

> [...]

    napis LanG
    Oznacza brak listy w tunerze, tutaj są przykładowe
    http://www.upload.etv-bis.com/index.php?subcat=292&E
    NGINEsessID=4ce388691edd3ad34c0c8e3cb87a49d5

  • 9. Data: 2009-07-10 11:26:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Tak jak pisałem po włączeniu tunera nic się nie dzieje. Na wyświetlaczu
    > tunera "Wskaźniki 7 segmentowe" podejrzewam że to napis LanG

    Pytanie pomocnicze: czy jak podłączysz go pod TV możesz zaprogramować go z
    pilota? /wyszukać kanały/
    O ile dobrze pamiętam to FX6600 wymagały listy pod ten właśnie tuner, nie da
    się wgrać dowolnej dla fergusona.

    Fergusony programowało się dwojako, albo przez włączanie do sieci w celu
    nawiązania komunikacji z kompem albo przez wpisanie kodu z pilota.

  • 10. Data: 2009-07-10 11:47:17
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawiązania komunikacji z kompem albo przez wpisanie kodu z pilota.
    >
    >Bałem się przerwać proces aby nie uszkodzić FLASHA choc nie wiedzialem czy
    Ale przerwałem podłączyłem z telewizorem przywrociłem zachowaną listę
    kanałów i działa ale w informacjach jest ostatnia aktualizacji maj 2008