  • 1. Data: 2009-07-10 12:47:06
    Temat: Platformy ida na całosc dzieki DVB-T...
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Dzięki temu że gdzieniegdzie zaczęło się mówić o cyfryzacji, DVB-T,
    wyłączeniu analogu platformy satelitarne idą
    obecnie "po bandzie" nachodząc zdezorientowanych ludzi na wsiach i wmawiając
    im, że "już za chwilę"
    nie będą mogli oglądać swoich ulubionych programów bo rząd wyłączy (mówią że
    już w tym roku ! sic!) telewizję
    naziemną i jedynym wyjściem jest wykupienie abonamentu platformy
    satelitarnej oraz zakupienie dekodera
    i anteny satelitarnej.... UOKIK albo UKE powinny się tym zainteresować...
    Trzeba przyznać że platformy
    potrafią wykorzystać dezorientację społeczeństwa, brak akcji informacyjnej i
    naiwność biednych czy
    niezorientowanych ludzi. Żyjemy jednak w bananowej republice - gdzie mało
    kto wie o co chodzi a ci co wiedzą
    wykorzystują tych co nie wiedzą do zbicia kasy... Załosne.

  • 2. Data: 2009-07-10 13:36:29
    Temat: Re: Platformy ida na całosc dzieki DVB-T...
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    sensei pisze:
> [...]
    > satelitarnej oraz zakupienie dekodera
    > i anteny satelitarnej.... UOKIK albo UKE powinny się tym zainteresować...

    No to poinformuj te urzedy o tym.

  • 3. Data: 2009-07-10 17:16:19
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:h37glt$lb0$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No to poinformuj te urzedy o tym.
    Jednak draństwem jest korzystanie z ludzkiej bezradności i wciskanie nowych
    umów oparte na bajerze.Wiadomo ze taki akwizytor Polsatu Cyfrowego lub
    podobnej firmy korzysta z okazji i zarabia, bo ludzie nie czytają tylko się
    gapią w TV a TV nie chce pomagać w wyjaśnianiu sprawy.

  • 4. Data: 2009-07-10 18:29:31
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ..platformy satelitarne idą
    > obecnie "po bandzie" nachodząc zdezorientowanych ludzi na wsiach i
    > wmawiając im, że "już za chwilę"
    > nie będą mogli oglądać swoich ulubionych programów bo rząd wyłączy.....

    Żadna nowość. Przypomnij sobie ilu modeli swego czasu wciskało
    zdezorientowanym ludziom żarówki na 230 V, wmawiając że te na 220 będą się
    przepalały ;-). Nawet na allegro można było takie aukcje znaleźć...

  • 5. Data: 2009-07-10 20:09:49
    Od: Padre <P...@n...net>

    platformy
    > potrafią wykorzystać dezorientację społeczeństwa, brak akcji informacyjnej i
    > naiwność biednych czy
    > niezorientowanych ludzi.

    Nie platformy tylko akwizytorzy którzy dla złotówki sprzedali by rodzoną
    matkę, ręczę Ci że nikt nie wydał im instrukcji żeby tak kłamali tylko
    robią to z tego samego powodu co sprzedawcy Amwaya - dla kasy.

  • 6. Data: 2009-07-10 23:11:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 22:09:49 +0200, Padre napisał(a):
> [...]
    > matkę, ręczę Ci że nikt nie wydał im instrukcji żeby tak kłamali tylko
    > robią to z tego samego powodu co sprzedawcy Amwaya - dla kasy.

    Dokładnie... Ale inną sprawą jest totalne milczenie w sprawie przejścia na
    DVB-T - brak JAKIEJKOLWIEK akcji informacyjnej jest conajmniej dziwny.
    Przydałoby się choćby po to, by uświadomić ludziom by nie kupowali
    (nieświadomie) telewizorów bez MPEG4...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-07-11 13:51:27
    Od: "Scoth" <U...@g...com>

    .
> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    No kiedys byla wzmianka kilkusekundowa w teleexpresie :D

  • 8. Data: 2009-07-11 17:14:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > matkę, ręczę Ci że nikt nie wydał im instrukcji żeby tak kłamali tylko
    > robią to z tego samego powodu co sprzedawcy Amwaya - dla kasy.

    Mnie taki ostatnio zachęcał do kupna u niego Cyfry, w chamski sposób
    zresztą.
    Nie dał sobie przetłumaczyć że mogę korzystać z tańszej oferty niż on
    proponuje, bo nie wiedział co to Multipakiet i ile kosztuje.
    W końcu stwierdził że jeśli mam Canal+ za 27 zł/m-c to na pewno piracę.
    Zastanawiałem się czy go kopem nie pożegnać.

  • 9. Data: 2009-07-13 09:36:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > W końcu stwierdził że jeśli mam Canal+ za 27 zł/m-c to na pewno
    > piracę. Zastanawiałem się czy go kopem nie pożegnać.

    trzeba było mu kazać przed wyjściem pokazac kieszenie bo pewnie ukrał ci
    srebne łyżeczki. :)

  • 10. Data: 2009-07-13 09:46:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > trzeba było mu kazać przed wyjściem pokazac kieszenie bo pewnie ukrał ci
    > srebne łyżeczki. :)

    No co Ty, nie wpuszczam akwizytorów do domu.
    Od furtki mi wrzeszczał.