eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja › [Multimedia Polska] Prośba o poradę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2009-07-09 07:48:57
    Temat: [Multimedia Polska] Prośba o poradę
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Czy ktoś może mi wskazać link do informacji z początku roku o zmianach
    w cenniku Multimedia Polska?

    To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym
    wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze
    mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc. Co ważne, miałem wtedy
    także DTV w promocji, więc zwróciłem dekoder - i zapomniałem o
    sprawie.
    Do czasu, gdy niedawno otrzymałem z Multimedia faktury obciążające
    mnie kosztami za zerwanie umowy promocyjnej na DTV. Kilkaset złotych,
    których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę. Złożyłem
    reklamację, którą Multi odrzuciło. Nie wiem jeszcze, jak konkretnie
    postępować dalej - może mi doradzicie?

    Treść pisma, w którym Multi informowało o zmianach w cenniku jest dla
    mnie ważne, ale nie zachowałem kopii. Czy tam była informacja o prawie
    do nie przyjęcia zmiany w cenniku? Cóż, nawet jeżeli nie było to
    uważam, że Multi powinno było mnie poinformować o odrzuceniu pisma - a
    nie rozwiązywać umowę.

    pzdr MM


  • 2. Data: 2009-07-09 07:56:21
    Temat: Re: [Multimedia Polska] Prośba o porad
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>


    Użytkownik "mmartyn" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ea8a1fd4-46d6-490c-a718-f291a18840e6@n11g2000yq
    b.googlegroups.com...


    >Do czasu, gdy niedawno otrzymałem z Multimedia faktury obciążające
    >mnie kosztami za zerwanie umowy promocyjnej na DTV. Kilkaset złotych,
    ?których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę.

    A kto ? multimedia zerwało i odniosło dekoder ?


    >Złożyłem
    >reklamację, którą Multi odrzuciło. Nie wiem jeszcze, jak konkretnie
    >postępować dalej - może mi doradzicie?

    Odnaleźć pismo od nich, odnaleźć to co wysłałeś i iść do prawnika

    >Treść pisma, w którym Multi informowało o zmianach w cenniku jest dla
    >mnie ważne, ale nie zachowałem kopii. Czy tam była informacja o prawie
    >do nie przyjęcia zmiany w cenniku? Cóż, nawet jeżeli nie było to
    >uważam, że Multi powinno było mnie poinformować o odrzuceniu pisma - a
    >nie rozwiązywać umowę.

    Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo,
    rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda
    ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen
    a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania
    umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d....




  • 3. Data: 2009-07-09 08:15:56
    Temat: Re: [Multimedia Polska] Prośba o poradę
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>


    Użytkownik "mmartyn" <m...@g...com> napisał:

    >To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym
    >wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze
    >mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc.


    Ważne co jest w pierwszej umowie, może operator zastrzegł sobie prawo do
    zmiany cennika, wtedy raczej nie można rozwiązać umowy z winy operatora.


  • 4. Data: 2009-07-09 08:21:32
    Temat: Re: [Multimedia Polska] Prośba o poradę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h34901$otl$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "mmartyn" <m...@g...com> napisał:
    >
    >>To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym
    >>wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze
    >>mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc.
    >
    >
    > Ważne co jest w pierwszej umowie, może operator zastrzegł sobie prawo do
    > zmiany cennika, wtedy raczej nie można rozwiązać umowy z winy operatora.

    To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.
    Czyli klauzula niedozwolona.


  • 5. Data: 2009-07-09 08:59:59
    Temat: Re: Prośba o porad
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > ?których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę.
    >
    > A kto ? multimedia zerwało i odniosło dekoder ?

    Złożyłem pismo o nie przyjęciu zmian w cenniku. Jedno zdanie i kropka.
    Słowem nie wspomniałem o zerwaniu umowy - tej interpretacji dokonali
    pracownicy Multimedia. I z taką się nie zgadzam.

    pzdr


  • 6. Data: 2009-07-09 09:01:13
    Temat: Re: Prośba o porad
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo,
    > rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda
    > ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen
    > a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania
    > umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d....

    Jeszcze raz: nie zerwałem umowy. Odrzuciłem jedynie zmiany w cenniku.


  • 7. Data: 2009-07-09 09:30:45
    Temat: Re: Prośba o porad
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    mmartyn wrote:
    >> Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo,
    >> rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda
    >> ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen
    >> a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania
    >> umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d....
    >
    > Jeszcze raz: nie zerwałem umowy. Odrzuciłem jedynie zmiany w cenniku.


    § 12 pkt. 2 regulaminu MM
    Abonent ma prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w przypadku braku
    akceptacji zmiany w Cenniku. W razie skorzystania z tego prawa w
    przypadku braku akceptacji podwyższenia cen przez Operatora, Operatorowi
    nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi przyznanej
    Abonentowi, z wyjątkiem przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany w
    Cenniku następuje na skutek zmiany przepisów prawa.

    M.


  • 8. Data: 2009-07-09 17:21:19
    Temat: Re: [Multimedia Polska] Prośba o poradę
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:h349ad$nfv$1@news.onet.pl...

    > To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.
    > Czyli klauzula niedozwolona.

    Nie wiem jak jest w prawie telekomunikacyjnym, ale widziałem kilka umów na
    dłuższy okres, w których była klauzula o waloryzacji stawek za usługę
    zgodnie z ogłaszanym przez GUS wzkaźnikiem inflacji. :-)



  • 9. Data: 2009-07-09 20:07:31
    Temat: Re: [Multimedia Polska] Prośba o poradę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h358uf$k2i$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    > news:h349ad$nfv$1@news.onet.pl...
    >
    >> To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.
    >> Czyli klauzula niedozwolona.
    >
    > Nie wiem jak jest w prawie telekomunikacyjnym, ale widziałem kilka umów na
    > dłuższy okres, w których była klauzula o waloryzacji stawek za usługę
    > zgodnie z ogłaszanym przez GUS wzkaźnikiem inflacji. :-)

    A to już co innego, niż zmiana z tytułu widzimisię o procent z sufitu.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: