  • 1. Data: 2009-07-08 14:06:42
    Temat: jaki LCD
    Od: Mori <ukryty@_adres.pl>

    Witam,
    przyszła pora kupić wreszcie jakiś 32"LCD - zastosowanie - trochę TV ale
    raczej podłączenie do kompa i stamtąd jakieś dvd/divx. Odległość widza
    od tv - 2,5 m. Cena - coś około 1500,-. Wpadłem niedawno do Euro rtv agd
    i Saturna i mam jakąś tam listę. Szukam po sieci opinii i recenzji i już
    się gubię. Może Wy pomożecie mi wybrać, chociaż określić na jakiej marce
    się skupić:
    panasonic tx32lx80p
    panasonic th-37px8esa (tu mam 37 cali a cena 2000, przez to trochę
    kuszące, ale z drugiej strony może nie warto. W końcu blisko tv siedzę,
    więc te 5 cali różnicy może mieć wpływ na komfort, zresztą wolałbym coś
    trochę tańszego)
    lg 32lg5700
    lg 32pg6000 to chyba plazma z tego co się zdążyłem doczytać i z dużym
    zużyciem prądu więc chyba nie... chyba...
    lg 32lh2000 podobno bardzo wysoka oszczędność energii
    sharp lc32d44ebk
    sharp lc-32d44e-bk
    Powdpowiedzcie cokolwiek, pliz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mori

  • 2. Data: 2009-07-08 14:26:48
    Temat: Re: jaki LCD
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mori" <ukryty@_adres.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gubię. Może Wy pomożecie mi wybrać, chociaż określić na jakiej marce się

    nie ma sensu skupiać się na markach, masz jakieś typy ? ilość wejść jaką
    potrzebujesz, kolor obudowy cokolwiek ?

> [...]
    > kuszące, ale z drugiej strony może nie warto. W końcu blisko tv siedzę,
    > więc te 5 cali różnicy może mieć wpływ na komfort, zresztą wolałbym coś

    32" od 10 lat ogladam czasem z 1,5m i nie wydaje mi się aby 37" czy nawet
    40" dla 2,5 było złym rozwiazaniem

    > lg 32lg5700

    > lg 32pg6000 to chyba plazma z tego co się zdążyłem doczytać

    no to się zastanów czy chcesz LCD czy plazmę

    > i z dużym zużyciem prądu więc chyba nie... chyba...

    ze zuzyciem prądu to legendy są i nie dotycza każdego modelu

    > lg 32lh2000 podobno bardzo wysoka oszczędność energii
    > sharp lc32d44ebk
    > sharp lc-32d44e-bk
    > Powdpowiedzcie cokolwiek, pliz.

    podpowiadam, jeśli dwa telewizory kosztują po 1500 zł to są to produkty tej
    samej jakości i tylko nianse je róznią, kup ten ktory ci się podoba ma
    lepszą gwarancję, ma więcej wejść etc

  • 3. Data: 2009-07-08 18:07:33
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 16:06:42 +0200, od Mori <ukryty@_adres.pl>
    nadeszla wiadomosc:

> [...]
    >zużyciem prądu więc chyba nie... chyba...
    >lg 32lh2000 podobno bardzo wysoka oszczędność energii

    Bierz Sharpa.

  • 4. Data: 2009-07-08 20:53:17
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    brak ma tego sharpa, kupil w Euro, niezla promocja byla, a moze jest, hd
    ready, fajny tivik ale menu powolne jakby procek z commodore mu zalozyli.
    sam mam sharpa aquosa 42'' bardzo fajny, full hd, dobry wybor :)

  • 5. Data: 2009-07-09 05:38:42
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-07-2009 o 22:53:17 Korsarz <2...@7...eu> napisał(a):

> [...]
    > ready, fajny tivik ale menu powolne jakby procek z commodore mu
    > zalozyli. sam mam sharpa aquosa 42'' bardzo fajny, full hd, dobry wybor

    No niby ludzie narzekają na długie włączanie i szybkość zmiany kanałów TV
    - ale czy Mori gdzieś się spieszy?
    Chyba do kanapy z chipsami i piwem... 8-)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2009-07-09 05:48:48
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości news:op.uwscmskx8woxnu@organ-5...
    > No niby ludzie narzekają na długie włączanie i szybkość zmiany kanałów
    > V - ale czy Mori gdzieś się spieszy?
    > Chyba do kanapy z chipsami i piwem... 8-)

    Bawiłem się u kumpla Sharpem 37". Zmieniłem opcję, ale myslałem, że TV nie
    odczytał kodu z pilota to powtórzyłem, za chwilę dwa razy wykonał opcję,
    czyli powrócił do stanu wyjściowego. :-)

  • 7. Data: 2009-07-09 06:16:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odczytał kodu z pilota to powtórzyłem, za chwilę dwa razy wykonał opcję,
    > czyli powrócił do stanu wyjściowego. :-)

    Bzdura!!!! Szarpy (i staszki) som najlepsze!

  • 8. Data: 2009-07-09 06:17:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mori" <ukryty@_adres.pl> napisał w wiadomości

    > Powdpowiedzcie cokolwiek, pliz.

    Uwierz mi, ze najlepisza podopowiez to: idz do sklepu i zobacz je na wlasne
    oczy.

  • 9. Data: 2009-07-09 06:29:16
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Bzdura!!!! Szarpy (i staszki) som najlepsze!

    no i tym optymistycznym akcentem nalezy zakonczyc watek. :-)

  • 10. Data: 2009-07-09 07:22:44
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Mori pisze:
> [...]
    > i Saturna i mam jakąś tam listę. Szukam po sieci opinii i recenzji i już
    > się gubię. Może Wy pomożecie mi wybrać, chociaż określić na jakiej marce

    Skoro do komputera to musi mieć wejście HDMI i funkcję umożliwiającą
    wyświetlanie wszystkich pixeli. Poza tym moim zdaniem wybór jest prosty.
    Powiedz, żeby sprzedawca włączył na interesujących ciebie modelach ten
    sam program. Popatrz którego odbiór ci się najbardziej podoba i tego
    kup. Gdy ja kupowałem to wybrałem SONY i jak na razie nie żałuję.