  • 1. Data: 2009-07-09 20:13:51
    Temat: modulator dvb-t
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    do tunerow satelitarnych bez modulatora niezbedne jest podlaczenie
    zewnetrznego - ale jest to analogowy. A czy jest cos takiego prostego,
    w miare cenowo rozsadnego aby na wyjsciu byl sygnal w standardzie
    dvb-t (wystarczylby mpeg-2).

    zakladamy, ze sygnal audio-wideo chcemy wrzucic do kabla w standardzie
    dvb-t.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-07-09 20:23:27
    Temat: Re: modulator dvb-t
    Od: a...@p...pl

    http://www.avforums.com/forums/freeview/541473-freev
    iew-modulator.html

    podobny watek.

    Wlasnie, co bedzie jak juz bedzie switch-off i nie bedzie sie
    produkowalo telewizor zdolnych odebrac sygnal z analogowego
    modulatora, ktore obecnie jest uzywany?????

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-07-09 20:27:06
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > dvb-t (wystarczylby mpeg-2).
    >
    > zakladamy, ze sygnal audio-wideo chcemy wrzucic do kabla w standardzie

    ja mam w domu kompletny koder mpeg2 z modulatorem DVB-T przestajany od 170
    do 850MHz, jedna jego wada jest cena, komplet kosztuje okolo 3000$.

    --
    VSS http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-07-09 20:49:13
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > zewnetrznego - ale jest to analogowy. A czy jest cos takiego prostego,
    > w miare cenowo rozsadnego aby na wyjsciu byl sygnal w standardzie

    tylko po co? Nie lepiej wejsc po niskiej?

    c.

  • 5. Data: 2009-07-09 20:59:21
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 9 Jul 2009 21:49:13 +0100, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:

    ><a...@p...pl> wrote in message

    >tylko po co? Nie lepiej wejsc po niskiej?

    do 40 telewizorow naraz po niskiej? Nie rozwazmy tego przypadku.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-07-10 04:28:51
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > zakladamy, ze sygnal audio-wideo chcemy wrzucic do kabla w standardzie
    > dvb-t.

    A co ma być źródłem tego sygnału? Jeśli byłby on już zakodowany w
    MPEG-2/4, to sprawa być może nieco się upraszcza.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 7. Data: 2009-07-10 07:35:17
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 10 Jul 2009 06:28:51 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <b...@p...gliwice.pl> wrote:

    >A co ma być źródłem tego sygnału? Jeśli byłby on już zakodowany w
    >MPEG-2/4, to sprawa być może nieco się upraszcza.

    analogowy sygnal audio-video, taki ktory jest dostepny z tylu
    tunera/tv wprowadzic cyfrowo do kabla koncentrycznego jako dvb-t.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-07-10 07:56:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > analogowy sygnal audio-video, taki ktory jest dostepny z tylu
    > tunera/tv wprowadzic cyfrowo do kabla koncentrycznego jako dvb-t.

    Ale po co?
    Nie lepiej wprowadzać już cygnał cyfrowy?

  • 9. Data: 2009-07-10 08:03:33
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Ale po co?
    > Nie lepiej wprowadzać już cygnał cyfrowy?

    A to mpeg-2 nie jest cyfrowy??

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-07-10 08:06:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>