  • 1. Data: 2010-04-07 08:13:06
    Temat: Wezykowe przechodzenie obrazka -- nazwa algorytmu?
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    Hej,

    Mamy obraz i mozemy go przechodzic "klasycznie" linia po linii, ale
    mozemy tez przechodzic go sciezka-wezykiem. Sciezka generowana jest
    rekurencyjnie i jej bazowy "wzor" wyglada tak:

    Pytanie -- jak sie to przechodzenie nazywa? Pamietam tylko tyle, ze
    od nazwiska matematyka.

    milego dnia, hej

  • 2. Data: 2010-04-07 08:36:05
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Wed, 07 Apr 2010 10:13:06 +0200, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    > Pytanie -- jak sie to przechodzenie nazywa? Pamietam tylko tyle, ze
    >od nazwiska matematyka.

    Dobra, juz mam :-) Krzywa Hilberta.

  • 3. Data: 2010-04-07 13:51:46
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2010-04-07 10:36, Maciej Pilichowski pisze:

    > Dobra, juz mam :-) Krzywa Hilberta.

    Krzywa Peano

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun