  • 1. Data: 2010-03-30 06:40:39
    Temat: myślenie analityczne
    Od: Skiner <p...@g...com>

    Witam,
    spędziłem ostatnio kilka godzin nad tematem "myślenie analityczne"
    i zastanawiam się, jak rozwijać/ćwiczyć owo myślenie
    analityczne, czy rozwiązywanie łamigłówek logicznych jest
    wystarczające?

  • 2. Data: 2010-03-30 11:03:24
    Temat: Re: myślenie analityczne
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > i zastanawiam się,  jak  rozwijać/ćwiczyć   owo myślenie
    > analityczne,   czy  rozwiązywanie łamigłówek logicznych jest

    są tematy które wymagają myślenia analitycznego więc nalezy sie zajmowac
    tymi tematami i wtedy jest okazja do ćwiczeń - powiem ci ze apropos
    programowania ze zdziwieniem odkrylem ze w cwiczenieu programowania
    poniekad wazniejsze są 'przerwy' niz same ćwiczenia - mozna to
    (przez analogie do agile itd) nazwać metodyką 'programowania z
    przerwami' chyba moja najbardziej ulobiona metodyka ;-)

  • 3. Data: 2010-03-30 15:05:46
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 13:03:24 +0200, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    [...]
    > powiem ci ze apropos
    > programowania ze zdziwieniem odkrylem ze w cwiczenieu programowania
    > poniekad wazniejsze są 'przerwy' niz same ćwiczenia

    To zupełnie jak na siłowni - siłownia tylko pobudza mieśnie a rozwój
    następuje poza klubem.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-03-31 08:13:49
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <w...@s...medi.com.pl>

    Skiner wrote:
> [...]
    > i zastanawiam się, jak rozwijać/ćwiczyć owo myślenie
    > analityczne, czy rozwiązywanie łamigłówek logicznych jest

    Polecam studia matematyczne :)

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 5. Data: 2010-04-01 07:09:11
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > To zupełnie jak na siłowni - siłownia tylko pobudza mieśnie a rozwój

    Własnie to samo zauważyłem w przypadku parania się informatyką
    zwłaszcza trudniejszymi temkatami - przerwy gdy niby nic nie robisz
    w tajemniczy sposób rozwijają twoje umiejętności - gdy coś cie zmeczy
    lub po prostu wyczerpała ci sie chwilowo energia że masz chęc na coś
    innego - rób coś innego - a jak wrócisz do tematu okaże się że jakby
    w trakcie tej przerwny nauczyłeś się wiele nie wiadomo skąd
    -- m in dlatego robota w robocie vel praca w pracy powiedziałbym
    tak kiepsko sie zwykle sprawdza (z definicji masz założoną kulę u naogi
    i to na pewno nie pomaga w robocie)