  • 1. Data: 2010-03-30 11:52:57
    Temat: C# problem z namespace
    Od: Marcin Ciećwierz <m...@o...pl>

    Witam,

    C#, .Net 2.0, Visual Studio 2005

    Mam kontrolkę, np.:

    DateInput.cs
    namespace Optiplex
    {
    public partial class DateInput : UserControl
    {
    public DateInput()
    {
    InitializeComponent();
    }
    [ciach]
    }
    }

    i drugą:

    List.cs:
    namespace Optiplex
    {
    public partial class List : UserControl
    {
    }
    [ciach]
    }

    List.Designer.cs:

    namespace Optiplex
    {
    partial class List
    {
    [ciach]

    #region Component Designer generated code

    private void InitializeComponent()
    {
    [ciach]
    this.datadoreczenia = new DateInput();
    [ciach]
    }
    [ciach]
    }
    }

    Mój nietypowy (bo szukałem a nie znalazłem) problem polega na tym, że
    zawsze po modyfikacji kontrolki "List" za pomocą Designera, wygenerowany
    kod metody InitializeComponent wygląda tak:

    private void InitializeComponent()
    {
    [ciach]
    this.datadoreczenia = new Optiplex.DateInput();
    [ciach]
    }

    Co oczywiście powoduje błąd kompilacji:

    Error 37 The type name 'DateInput' does not exist in the type
    'Optiplex.Optiplex'

    Pomocy :)
    Marcin

  • 2. Data: 2010-03-30 12:10:00
    Temat: Re: C# problem z namespace
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 30.03.2010 13:52, Marcin Ciećwierz pisze:
> [...]
    > }
    >
    > Co oczywiście powoduje błąd kompilacji:
    >
    > Error 37 The type name 'DateInput' does not exist in the type

    Widać w przestrzeni nazw Optiplex masz klasę Optiplex przez co generator
    kodu się gubi. Też mi się zdażyło przytrafić. Niestety rozwiązania na to
    nie ma innego niż przemianoć klasę albo przestrzeń nazw.

    Adam Kłobukowski

  • 3. Data: 2010-03-30 12:32:32
    Od: Marcin Ciećwierz <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-30 14:10, Adam Kłobukowski pisze:
> [...]
    > kodu się gubi. Też mi się zdażyło przytrafić. Niestety rozwiązania na to
    > nie ma innego niż przemianoć klasę albo przestrzeń nazw.

    Dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)

    --
    Marcin