  • 1. Data: 2010-04-04 06:53:50
    Temat: zaawansowane materiały dot. OOP i Internetu
    Od: r...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    Poszukuję zaawansowanych materiałów o programowaniu obiektowym i programowaniu
    webowym. Byłbym wdzięczny za linki do pdf-ów, doc-ów.
    To co znalazłem w Google pod "programowanie obiektowe", "programowanie
    internetowe" mnie nie satysfakcjonuje. Potrzebuję jak najbardziej zaawansowane
    dokumenty.

  • 2. Data: 2010-04-04 07:05:10
    Temat: Re: zaawansowane materiały dot. OOP i Internetu
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > internetowe" mnie nie satysfakcjonuje. Potrzebuję jak najbardziej zaawansowane

    Czyli chcesz zapieprzyc z netu nie zaliczenie a magisterkę?

  • 3. Data: 2010-04-04 09:22:29
    Od: lolo <n...@n...com>

    > To co znalazłem w Google pod "programowanie obiektowe", "programowanie
    > internetowe" mnie nie satysfakcjonuje. Potrzebuję jak najbardziej zaawansowane
    > dokumenty.

    a po angielsku wiesz czego szukać czy to za trudna języka?

  • 4. Data: 2010-04-04 19:33:55
    Od: " Luk" <l...@g...pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

    > To co znalazłem w Google pod "programowanie obiektowe", "programowanie
    > internetowe" mnie nie satysfakcjonuje. Potrzebuję jak najbardziej zaawansowane
    > dokumenty.

    Jesteś upierdliwym usenetowym spamerem, nie zasługujesz na odpowiedź. Przykro mi.

    Luk

  • 5. Data: 2010-04-05 05:30:19
    Od: r...@p...onet.pl

    > Czyli chcesz zapieprzyc z netu nie zaliczenie a magisterkę?
    Pracę magisterską już napisałem.

  • 6. Data: 2010-04-05 05:41:50
    Od: r...@p...onet.pl

    > a po angielsku wiesz czego szukać czy to za trudna języka?

    nie pomyślałem. znalazłem, dzięki

  • 7. Data: 2010-04-05 14:40:47
    Od: r...@p...onet.pl

    > Jesteś upierdliwym usenetowym spamerem, nie zasługujesz na odpowiedź.
    Nie jestem żadnym spamerem. Jeśli chodzi co o moje posty na pl.soc.seks albo o
    wegetarianiźmie - to wyjaśnię: walczę ze złem. Jest to godne pochwały.
    Zasługuję na odpowiedź.

    > Przykro mi.
    Nie oczekiwałbym odpowiedzi od Ciebie, bo nie sądzę żebyś miał coś sensownego
    do powiedzenia.

  • 8. Data: 2010-04-07 15:43:52
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On Apr 4, 7:53 am, r...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > internetowe" mnie nie satysfakcjonuje. Potrzebuję jak najbardziej zaawansowane

    http://www.amazon.com/Design-Patterns-Elements-Objec
    t-Oriented-ebook/dp/B000SEIBB8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&m=
    A7B2F8DUJ88VZ&s=digital-text&qid=1270655010&sr=1-1

    Roman