  • 11. Data: 2011-12-28 19:02:49
    Temat: Re: Weryfikacja OC w UFG
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-27 23:52, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    18561,4982858,1,prasa-detal

    > Działa jak działa...
    > Po numerze rejestracyjnym podobno nie mam ubezpieczenia, ale po VIN już
    > mam.
    > Gdzieś się pewnie ktoś walnął przy wprowadzaniu danych :)

    Moze spacji nie wpisales albo cos w ten desen? :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 12. Data: 2011-12-28 19:31:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 28 Dec 2011 12:41:04 +0100, J.F wrote:

    > Moze warto wyjasnic ?
    >
    > Komputery sie raczej nie myla, wiec pewnie masz zly numer u
    > ubezpieczyciela.
    > Albo i w polisie :-)

    W polisie jest dobry, ale polisa wypisana długopisem, więc pewnie ktoś się
    pomylił przy przepisywaniu dalej.

    Umowa leży bezpiecznie w teczce z dokumentami nie do wyrzucania - jakby
    ktoś kiedyś chciał się o to pytać :)

  • 13. Data: 2011-12-28 20:52:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-28 09:43:44 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

> [...]
    e.aspx

    > A nie popelniasz wtedy przestepstwa ?

    Logicznie rzecz biorąc to odważna teza - ustalenie prze
    zainteresowanego w której firmie pojazd o danym numerze jest przymusowo
    (nakazem ustawy!) ubezpieczony? Popi...doliło się jak zwykle w d..ach
    urzędasom.
    ;>

    Przy AC możnaby dywagować o jakimś prawie do zachowania w tajemnicy
    przed sąsiadami tak intymnej informacji, ale OC?

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-12-28 22:38:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *J.F* napisał(-a):

    > A nie popelniasz wtedy przestepstwa ?

    Z jakiego artykułu?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-12-28 22:59:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Big Jack <a...@b...zz> wrote:

    > Z jakiego artykułu?

    art. 104 ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych,
    UFG i PBUK (Dz. U. Nr 124, poz. 1152, z późn. zm.).

    Zahaczasz tam: Oswiadczam iz jestem osoba uprawniona do uzyskania
    informacji w oparciu o przepis i jak wyzej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-12-29 09:09:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *AZ* napisał(-a):

> [...]
    >
    > Zahaczasz tam: Oswiadczam iz jestem osoba uprawniona do uzyskania
    > informacji w oparciu o przepis i jak wyzej.

    To jeszcze nie jest przestepstwo. Tak samo jak jazda 70/50. Poza tym
    miałem na myśli art. KK, bo to ten kodyfikuje przestępstwa

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2011-12-29 09:54:45
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    18561,4982858,1,prasa-detal

    > Działa jak działa...

    Sprawdziłem na obu moich pojazdach i działa.

    > Po numerze rejestracyjnym podobno nie mam ubezpieczenia, ale po VIN już
    > mam.
    > Gdzieś się pewnie ktoś walnął przy wprowadzaniu danych :)

    Lepiej sprawdź, po potem gdzies w nocy na trasie podczas rutynowej kontroli
    dowiesz się że nie masz ubezpieczenia i "pan dalej nie jedzie" :)

    pzdr
    \SK

  • 18. Data: 2011-12-29 10:40:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-29, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Lepiej sprawdź, po potem gdzies w nocy na trasie podczas rutynowej kontroli
    > dowiesz się że nie masz ubezpieczenia i "pan dalej nie jedzie" :)

    O ile wiem to Policja nie sprawdza on-line. Jak nie masz swistka polisy
    to po wszystkim wysylaja to chyba do UFG, ze jestes do zweryfikowania
    chociaz puscic wtedy na kolach nie powinni :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-12-29 11:43:07
    Od: michu <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-27 22:58, DoQ pisze:
    > Witam

> [...]

    tyle, ze powinni zrobic przede wszystkim w wersji mobilnej, zeby kazdy
    mogl sprawdzic przez telefon w miejscu wypadku ... wtedy kiedy po raz
    pierwszy spotyka sie z problemem spisywania oswiadczenia ... tez
    powinien byc na takiej stronie wzor oswiadczen poszkodowanego i sprawcy!

  • 20. Data: 2011-12-29 11:47:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Z jakiego artykułu?

    Ba, gdybym wiedzial, to bym nie pytal :-)

    Wyludzenie danych osobowych ?
    Podanie nieprawdziwych danych funkcjonariuszowi panstwowemu ?

    Prokuratorzy czasem wykazuja sie fantazja :-)

    Choc wlasnie czytam o majacej nastapic rewolucji w sadownictwie :-)

    J.