  • 31. Data: 2014-11-14 15:23:55
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Finke wrote:

    > Przy automacie chcąc stać na D musisz trzymać hamulec nożny.

    naprawdę?
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-11-14 15:39:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 14:52:51 +0100, Ergie napisał(a):

    > Jakie zakwasy? Od trzymania sprzęgła?

    > Sił?

    Godzina czolgania sie w krakowskim korku to setki nacisniec sprzegla.
    Dokladnie, to po jakims czasie zaczyna meczyc.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 33. Data: 2014-11-14 15:46:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    net...

    > Godzina czolgania sie w krakowskim korku to setki nacisniec sprzegla.
    > Dokladnie, to po jakims czasie zaczyna meczyc.

    Nie rozumiem tej argumentacji przecież przerzucanie na luz to dwukrotnie
    _więcej_ naciśnięć sprzęgła.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2014-11-14 15:46:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), masti

    > ciągnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu

    Bez sensu to jest właśnie trzymanie nogi na hamulcu nożnym, zamiast dać
    odpocząć nodze. Ręczy jest właśnie po to, żeby go w takich sytuacjach
    zaciągać, co zresztą czynię.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2014-11-14 15:49:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

> [...]
    >
    > Bez sensu to jest właśnie trzymanie nogi na hamulcu nożnym, zamiast dać
    > odpocząć nodze. Ręczy jest właśnie po to, żeby go w takich sytuacjach

    położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.
    Zaciąganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie
    mówiąc, ża jest dłuższe.

  • 36. Data: 2014-11-14 15:53:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 15:46:30 +0100, Ergie

    > Nie rozumiem tej argumentacji przecież przerzucanie
    > na luz to dwukrotnie _więcej_ naciśnięć sprzęgła.

    Może Ty z tych, co nawet pod górkę bujają się na sprzęgle? :P Oczywiście,
    że mniej męczy nogę wciśnięcie na chwile niż trzymanie go cały czas.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2014-11-14 15:54:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-14 15:49, masti wrote:

    > położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.
    > Zaciąganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie
    > mówiąc, ża jest dłuższe.

    A przede wszystkim z pedału nogi zdjąć nie zapomnisz;)

    Shrek.

  • 38. Data: 2014-11-14 15:57:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 13:14:17 +0100, Ergie

    > Znacznie mniej mi przeszkadzają świecące się cudze żarówki niż jak ten ktos
    > po zapaleniu zielonego miałby dopiero szukać grze jest ręczny i jedynka.

    Zaciągnięcie ręcznego wyklucza szybkie ruszenie ze świateł?
    Też mi nowinka. Jakoś zawsze ruszam pierwszy. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2014-11-14 16:00:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 14:23:15 +0000 (UTC), masti

    > i czekamy 5 sek. zanim odpuści

    Są też automatyczne elektryczne. Po prostu wciskasz gaz i jedziesz a ręczny
    się sam zwalnia. Tak, w automatach też.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2014-11-14 16:07:55
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-11-14 12:17, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Dlatego, między innymi, wynaleziono hamulec ręczny.

    Ale mnie ubawiłeś! W wielu automatach jest tak, że PUSZCZENIE hamulca
    nożnego powoduje załączenie sprzęgła i dodanie gazu.