  • 1. Data: 2013-07-04 21:23:10
    Temat: Serwis klimatyzacji w Krakowie i okolicach
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Szukam serwisu klimatyzacji, ktory w razie wykrycia usterki, nieszczelnosci
    itp. NAPRAWI uszkodzenie, zrobi to porzadnie i nie zedrze skory.

    Jak do tej pory trafiam na samych nabijaczo-odkazaczy.

    Interesuje mnie Krakow albo jego polnocne okolice.

    Ktos zna cos godnego polecenia?

    (od rtazu mowie, ze do All Happy nie mozna sie dodzwonic)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-07-05 08:49:44
    Temat: Re: Serwis klimatyzacji w Krakowie i okolicach
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 21:23:10 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > Interesuje mnie Krakow albo jego polnocne okolice.
    > Ktos zna cos godnego polecenia?
    > (od rtazu mowie, ze do All Happy nie mozna sie dodzwonic)

    Elcar na Nałkowskiego, Swift na ostatniej 1c (chyba się podzielili na dwie firmy).

    pozdr
    AA