  • 451. Data: 2011-04-28 21:02:22
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-28 19:25, wit pisze:

    > Taaa... Rozumiem, że opisując kilka przypadkow zachowań kretyńskich, mam
    > dołączyć pełną dokumentację wszystkich spotkanych na drodze zachowań hmm...
    > normalnych? To tak żeby nie wyjść na zbiasowanego? W każdym poście, jak
    > rozumiem, bo przecież już w tym wątku zaznaczałem, że nie wszyscy
    > motocykliści tak robią. No no, z Toba to sie musi ciekawie rozmawiać na
    > żywo - do bólu ;)

    Nie o to chodzi, a o prędkość -za duża - źle, za mała - źle - widać nic
    nie da się zrobić;)

    Shrek.

  • 452. Data: 2011-04-28 21:21:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AZ

    > Bo tak stanowia przepisy ktore tutaj dla wszystkich to swietosc. No
    > dobra, poza jazda 80 na Pulawskiej gdzie jest 50, ale tak naprawde to
    > bylo mniej bo wyskalowanie licznika ble ble ble.

    Gdzie jest 70.

  • 453. Data: 2011-04-28 21:27:32
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:
    > Nie o to chodzi, a o prędkość -za duża - źle, za mała - źle - widać nic
    > nie da się zrobić;)

    Ty to musisz mieć szczęśliwe życie... Nigdy nie mialeś takich przypadków!
    Nikt nie wyskoczył przed maskę, nikt nie wjechał na pas bez sygnalizowania,
    nikt nie zajechał, nikt nie wyprzedzał na lakier... I pewnie nawet ptak ci
    nie narobił na szybę? Tylko pozazdrościć! Co Ty robisz na usenecie?! ;)

    wit

  • 454. Data: 2011-04-28 21:48:44
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-28 21:27, wit pisze:

> [...]
    > nie narobił na szybę? Tylko pozazdrościć! Co Ty robisz na usenecie?! ;)

    Dziś mi nasrał. A gdybym się każdym debilem na drodze ekscytował? Można,
    tylko po co?

    Shrek.

  • 455. Data: 2011-04-28 21:58:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-28 13:51, kakmar pisze:
    (...)
    > Wiesz, ja to tylko na YouTube Puławską w DC widziałem, np.
    > http://www.youtube.com/watch?v=OCt5zVFVPsg

    A tak, to Puławska w DC (częściowo jeszcze w Piasecznie)
    - w zasadzie to zerowy ruch (dzień wolny?) i jakoś nie
    widać tych 2/3 szaleńców na drodze itd.

  • 456. Data: 2011-04-28 22:00:21
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:
    > Dziś mi nasrał. A gdybym się każdym debilem na drodze ekscytował? Można,
    > tylko po co?

    Ktoś się ekscytuje każdym? Jest wątek na temat to ludzie piszą. A Ty tu
    jako masochista?

    wit

  • 457. Data: 2011-04-28 22:04:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > I ten slalom jest takim samym mitem, jak "300 na tylnym kole", gwałcenie
    > staruszek na pasach i czy relacja TVP pokazująca operatora
    > profesjonalnej kamery jadącego na motocyklu jako pasażer 280km/h (z
    > włączoną i obsługiwaną kamerą na ramieniu).

    Nie, nie jest.

  • 458. Data: 2011-04-28 22:10:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > To nie jest pas ruchu - to linia rozdzielająca pasy ruchu.

    Bardzo odkrywcze. No więc motocykl jadąc po niej (lub blisko niej)
    zajmuje po kawałku z obu pasów ruchu. A PoRD zabrania zajmowania więcej
    niż jednego pasa ruchu.

  • 459. Data: 2011-04-28 22:15:13
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-28 22:00, wit pisze:

    > Ktoś się ekscytuje każdym? Jest wątek na temat to ludzie piszą. A Ty tu
    > jako masochista?

    Nie, wręcz przeciwnie - napawam się cudzymi problemami;)

    Shrek.

  • 460. Data: 2011-04-28 22:27:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Tak, wiem że prawo o ruchu drogowym zakazuje powodowania zagrożenia -
    > ale musi to być zagrożenie obiektywnie istniejące i nie sprowadzone do
    > absurdu zakazu poruszania się w ogóle po drogach jednośladami "bo
    > przecież wszyscy wiedzą, jakie jednoślady są niebezpieczne".

    Wyprzedzanie kogoś z różnicą prędkości kilkudziesięciu km/h w odległości
    10 cm to zagrożenie obiektywnie istniejące.