  • 441. Data: 2011-04-28 18:32:04
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.04.2011 ~turtle <m...@g...com> napisał/a:

    <ciach>

    > To tylko tak na szybko, w zasadzie poruszanie się motocyklem w zgodzie
    > z przepisami jest absurdem.

    A może tak przez parę dni poczytaj jakiś romans zamiast Faktu i
    pooglądaj NG w czasie nadawania Faktów.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 442. Data: 2011-04-28 18:49:27
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-04-28 18:11, kakmar wrote:
    > Dnia 28.04.2011 Marcin 'Yans' Bazarnik<t...@s...won> napisał/a:
    >
    > <ciach>

    > Obawiam się że nikt przy zdrowych zmysłach nie pojedzie na zwykłej drodze
    > na tyle szybko żeby to spradzić. A ci wystarczająco zdeterminowani nie zdążą
    > zwykle nabrać wystarczającego doświadczenia.

    Daleki jestem od zachęcania do tego. Od testów sa wyjazdy na tor :-)

    > Na cywilnej krętej drodze o ile jedziesz czymkolwiek co jako tako jeździ,
    > zwykle "wygrasz" z każdym, kto po prostu chce dojechać.

    To wygrasz brzmi bardzo niefortunnie :-/ Po prostu wolę jechać nieco
    szybciej. Z podobnego też powodu ułatwiam wyprzedzenie się tym, którzy
    chca jechać szybciej...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 443. Data: 2011-04-28 19:01:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

    Motocyklista który zamierza przejeżdżać obok samochodów powinien mieć
    tego świadomość. Zwłaszcza tego, że jak jedzie slalomem to skutecznie
    obniża szansę na to, że wszyscy go cały czas dobrze widzą.

    ==============

    Co Ty tak cały czas o tym slalomie? Ilu takich widziałeś?
    Sam pomysł, że motocykliści nagminnie wyprzedzają samochody JADĄCE w korku -
    już jest niedorzeczny. Dopóki samochody jadą - motocykliści też jadą bez
    wyprzedzania - w większości wypadków. Nieliczni wtedy szarżują i pchają się
    szczelinami.

    Gdy już jednak samochody staną - to motocykl ma szansę na bezpieczne
    przeciśnięcie się do przodu. W miarę bezpieczne, bo czasem ktoś otworzy
    drzwi lub złośliwie próbuje "wyrwać chwasta". Nigdy w takiej sytuacji nie
    jadę wtedy szybciej niż 20 km/h. Ręka na hamulcu i skupienie. Samochód nie
    musi się obawiać, że go obetrę. Żaden motocyklista nie będzie ryzykował, bo
    to dla niego prawie pewna i bolesna wywrotka. Skupiam się na wyszukiwaniu
    złośliwości i nieuwagi wyprzedzanych. Na ogół jednak wszyscy uczestnicy
    ruchu są przyjaźni.

    Wyjątki zdarzają się po obu stronach "barykady", ale to tylko wyjątki.

  • 444. Data: 2011-04-28 19:02:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 13:17:47 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Chyba, ze dla Ciebie zdanie Policji tez nie ma wiekszego znaczenia to
    > nie mamy o czym rozmawiac.

    To jest zdanie jednego policjanta, nie policji. A pojedynczy policjanci
    mają różne wizje, jak ten, który niedawno chciał mi wlepić mandat za
    łażenie środkiem drogi, którą nic zresztą nie jechało. Aż żałuję, że jego
    kolega wiedział, co to jest strefa zamieszkania.

    AK

  • 445. Data: 2011-04-28 19:25:11
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:
    > A ja widzę, że tobie przeszkadzają moto, które jadą szybciej niż ty i te
    > wolniej niż ty. Czyli generalnie wszystkie. Tradycyjne widzenie końca
    > własnego nosa - inni to albo zawalidrogi, albo zapierdalający idioci;)

    Taaa... Rozumiem, że opisując kilka przypadkow zachowań kretyńskich, mam
    dołączyć pełną dokumentację wszystkich spotkanych na drodze zachowań hmm...
    normalnych? To tak żeby nie wyjść na zbiasowanego? W każdym poście, jak
    rozumiem, bo przecież już w tym wątku zaznaczałem, że nie wszyscy
    motocykliści tak robią. No no, z Toba to sie musi ciekawie rozmawiać na
    żywo - do bólu ;)

    Jeden tu już nawet wymagał ode mnie homologacji prędkościomierza bo na pewno
    kłamię... Coraz lepiej.

    wit

  • 446. Data: 2011-04-28 19:35:24
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    AZ <a...@g...com> wrote:
    > Jezeli nie jest w stanie zareagowac inaczej niz gwaltownym ruchem
    > kierownicy z tego wniosek ze:
    > a) nie zachowal odpowiedniej odleglosci od poprzedzajacego pojazdu
    > b) nie dostosowal predkosci do warunkow drogowych

    Ale, jak rozumiem, wyprzedzający go w tym momencie motocykl, po tym samym
    pasie czyli na lakier, zachował i dostosował?

    Bardzo zabawnie będzie jak ta dziura wyskoczy akurat po lewej stronie pasa.

    wit

  • 447. Data: 2011-04-28 19:50:06
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam pojęcia jak jeżdżą, ale zastanawiające jest dlaczego tak często
    > atakują ich różne, wolno poruszające się obiekty.
    Bo kierowcy samochodow sa slepi i nie korzystaja z lusterek.

    > Tyle razy było o tym mowa w tym wątku, że kolejne powtarzanie, nie ma
    > większego sensu.
    To znaczy, jak cos ciebie zaskoczy to juz jest nieprzewidywalne?

    > Gdzie jest błąd w rozumowaniu? Podpowiedź: kto na kogo wpada?
    Czyli to zawsze uderzajacy jest winny??
    Spoko, cale szczescie jezdzimy po innym miescie, ale dla bezpieczenstwa
    innych przesiadz sie do autobusu a PJ oddaj.

    EOT

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 448. Data: 2011-04-28 19:51:12
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Rozumiem ze akcje "Patrz w lusterka motocykle sa wszedzie" rozumujesz w
    > sposob taki ze masz patrzec w lusterka przy jezdzie na wprost? Chodzi o
    > to bys w nie spojrzal zanim wykonasz jakis manewr, nawet w obrebie
    > swojego pasa - tyle i tylko tyle.
    Po cholere z nim dyskutujesz? :)
    Trollowac to jednak trzeba z polotem a jemu troche rozumu brakuje.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 449. Data: 2011-04-28 19:53:49
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Tylko w przypadku ślepych i tych bez PJ motocyklistów.
    :D ciekawe jaki byl los, ktory wyjechal przed moj motocykl z ulicy
    podporzadkowanej?

    Ales ty glupi.

    plonk

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 450. Data: 2011-04-28 19:55:47
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    AZ <a...@g...com> wrote:
    > Nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu.

    No popatrz, teraz to nadgorliwość i przepisy są be, ale gadać o wyprzedzaniu
    na 10cm to już jest ok, bo przecież nie jest powiedziane, że musi być 1
    metr.

    > Chlopie, az tak Ci zal ze jakis
    > motocyklista sobie pojedzie miedzy samochodami? Ciesz sie ze nie stoi w
    > korku a Ty za nim bo bylbys -1 w kolejce. Nawet Pasieczny wypowiadal
    > sie, ze drogowka przymyka na to oko bo nikomu to nie szkodzi a wrecz
    > przeciwnie zmniejsza tlok.

    I widzisz, gadasz jak człowiek ;) Mi na przykład nie żal, niech sobie jadą,
    nawet ustąpię, czemu nie? Ale, to już nie w korku, nie mam ochoty bać się
    drgnąć za kierownicą, bo akurat wcisnał mi się z boku jakiś miekki element i
    trzyma taką odległość, że mi szyba paruje od jego oddechu. I jak ja wpadnę w
    dziurę to on pewnie też oberwie, tylko z niego może mniej zostać.

    wit